More

    Η ηλεκτροκίνηση “πατάει γκάζι” αθόρυβα. Νέα υβριδική μπαταρία της Bosch 48 volts

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Τα 48 volts της μπαταρίας συνιστούν το μυστικό της επιτυχίας

    • Η Bosch καινοτομεί στον τομέα της ηλεκτροκίνησης
    • Νέα μπαταρία 48 volt: σχεδιασμένη για εξοικονόμηση καυσίμου
    • Michael Budde: «Είμαστε βέβαιοι ότι με αυτή την καινοτομία η Bosch θα είναι κυρίαρχη στην αγορά μπαταριών 48 volt.»

    Η Bosch καινοτομεί στον τομέα της ηλεκτροκίνησης με τη νέα πρωτοποριακή μπαταρία 48 volt που είναι κατασκευασμένη για εύκολη ενσωμάτωση σε νέα μοντέλα οχημάτων. «Είμαστε βέβαιοι ότι με αυτή την καινοτομία η Bosch θα κυριαρχήσει στην αγορά μπαταριών 48 volt» ανέφερε ο Michael Budde, επικεφαλής των συστημάτων μπαταριών της εταιρίας. Διαβλέποντας μεγάλη αύξηση στην αγορά των υβριδικών οχημάτων, η Bosch προσφέρει και άλλα εξαρτήματα του κινητήρα για αυτά τα μοντέλα, εκτός από την μπαταρία 48 volt. Εκτιμάται ότι περίπου 15 εκατομμύρια υβριδικά οχήματα 48 volt θα κυκλοφορούν στους δρόμους μέχρι το 2025. Η παραγωγή της μπαταρίας αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη του 2018.

    Κύριο μέλημα των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι η μείωση των εκπομπών ρύπων CO2, στην πράξη αυτό σημαίνει μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Η Bosch σχεδίασε τη νέα μπαταρία 48 volt ακριβώς για τον σκοπό αυτό χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής για μειωμένους ρύπους. Η μπαταρία δεν απαιτεί ψύξη, καθώς το περίβλημα της είναι κατασκευασμένο από πλαστικό και όχι από μέταλλο. Το πλαστικό περίβλημα αποτελεί μια πραγματική πρόκληση, καθώς τα στοιχεία ιόντων λιθίου διαστέλλονται όταν η μπαταρία φορτίζεται. Οι μηχανικοί της Bosch αναπροσάρμοσαν τις κυψέλες της μπαταρίας έτσι ώστε ακόμα και το πλαστικό περίβλημα να μπορεί να αντέχει την πίεση διαστολής. Χάρη σε αυτή την καινοτομία επιτυγχάνεται μείωση των εκπομπών CO2 του οχήματος με έναν συγκριτικά οικονομικό τρόπο.

    Ένα υβριδικό 48V μπορεί να μειώσει σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου μέσω της χρήσης ενός συστήματος ανάκτησης ώθησης (BRS). Ένα συμβατικό αυτοκίνητο χάνει ενέργεια όταν ο οδηγός φρενάρει, το σύστημα BRS αποθηκεύει αυτή την ενέργεια πέδησης σε μια μπαταρία 48V και την χρησιμοποιεί αργότερα όταν ο οδηγός επιταχύνει (ηλεκτρονική ώθηση). Με αυτόν τον τρόπο εξοικονομείται καύσιμο που έχει ως αποτέλεσμα μειωμένες εκπομπές CO2.

    bosch 48

    Dr. Mathias Pillin επικεφαλής του τομέα ηλεκτροκίνησης στην Bosch
    Η εταιρεία επενδύει ετησίως 400 εκατομμύρια ευρώ στην ηλεκτροκίνηση και σήμερα αυτή η επένδυση αρχίζει να αποδίδει

    Στους δρόμους κυκλοφορούν ήδη πάνω από 500.000 ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα παγκοσμίως εξοπλισμένα με εξαρτήματα Bosch, καθώς η εταιρία διαθέτει πολυετή πείρα στην κατασκευή μπαταριών με περισσότερα από 30 συμβόλαια συνεργασίας.

    Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων με πωλήσεις πάνω από μισό εκατομμύριο μοντέλων, αλλά και παγκόσμιος ηγέτης στην παραγωγή τους. Τα ηλεκτρικά υβριδικά οχήματα αναμένεται να κατακτήσουν ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο της κινεζικής αγοράς, ειδικά μέσω της κρατικής στήριξης. Καμία άλλη χώρα στον κόσμο δεν εκπέμπει τόσο CO2 στην ατμόσφαιρα όσο η Κίνα. Μέχρι το 2021 έχει τεθεί ως στόχος το όριο των 117 g/km και οι αυτοκινητοβιομηχανίες της Κίνας στρέφονται σε αυτό το υβριδικό σύστημα των 48 volt ώστε να τους βοηθήσει να πετύχουν το στόχο.

    Με τη νέα αυτή μπαταρία η Bosch συμβάλει αποφασιστικά ώστε το υβριδικό όχημα των 48 volt να καταστεί οικονομικά προσιτό στη μαζική αγορά. Ήδη η μπαταρία έχει μεγάλη ζήτηση, ιδιαίτερα μεταξύ των κινέζων κατασκευαστών, εξασφαλίζοντας για την Bosch σημαντικό αριθμό συμβολαίων συνεργασίας. Το ίδιο αναμένεται να συμβεί στην Ευρώπη και στην Ιαπωνία.

    Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε, www.bosch.gr

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα