Το νέο ανεξάρτητο περίβλημα μπαταρίας μειώνει το βάρος και το κόστος

Μια κοινοπραξία που αποτελείται από τους Lorenz Kunststofftechnik, Forward Engineering, Evonik, LION Smart, Vestaro και Minth έχει αναπτύξει μια λύση για να βοηθήσει στη βελτίωση της απόδοσης EV μέσω της ελαφριάς κατασκευής μπαταρίας. Στα τέλη του 2019, ξεκίνησαν οι εργασίες σε ένα ανεξάρτητο από το εμπορικό σήμα κέλυφος χαμηλού κόστους. Η προκύπτουσα μπαταρία αναμένεται να ζυγίζει περίπου 10 τοις εκατό λιγότερο από μια συσκευασία που κατασκευάζεται με υλικά που χρησιμοποιούνται συνήθως. Η κοινοπραξία αναφέρει ότι το concept έχει δοκιμαστεί και αποδειχθεί ότι είναι κατάλληλη για σειριακή παραγωγή και είναι ασφαλής ακόμα και σε ακραίες συνθήκες.

"Υπό την ηγεσία της Vestaro, το 2019 συμμετείχαμε σε συνεργασία με την Forward Engineering, την Evonik και την LION Smart, με στόχο την ανάπτυξη μιας σειράς κατάλληλων μπαταριών για EVs», δήλωσε ο Lorenz Kunststofftechnik COO Peter Ooms. «Κύριο μέλημά μας ήταν η διαμόρφωση ενός εποξειδικού SMC ενισχυμένου με ίνες γυαλιού που πληροί όλες τις απαιτήσεις ασφάλειας και ικανότητας εργασίας και μπορεί επίσης να επιστραφεί στον κύκλο υλικών".

"Για το περίβλημα της μπαταρίας, χρησιμοποιήσαμε το εποξειδικό σκληρυντικό VESTALITE S της Evonik για να αναπτύξουμε ένα νέο SMC με πυκνότητα μεταξύ 1,5 και 1,7 g / cm³», εξήγησε ο Ooms. "Έχει εξαιρετικές ιδιότητες, όπως αντοχή κάμψης> 350 MPa, συντελεστή κάμψης ελαστικότητας> 18.500 MPa και αντίσταση πρόσκρουσης> 150 kJ/m2.”

Χρησιμοποιώντας εποξειδική ρητίνη αντί για τη συνήθη ρητίνη πολυεστέρα, ήταν δυνατόν να εξαλειφθούν άλλα προβλήματα που προκύπτουν κανονικά κατά την εργασία με υλικά SMC ενισχυμένα με ίνες γυαλιού.

Οι συνεργάτες επέλεξαν αλουμίνιο για τη δομή στήριξης του περιβλήματος της μπαταρίας. Δύο στοιχεία παραμόρφωσης αλουμινίου παρέχουν την απαραίτητη προστασία πλευρικής πρόσκρουσης μέσω απορρόφησης. Η ευθυγράμμιση της μονάδας των στοιχείων μπαταρίας επιτρέπει τον διαχωρισμό των ηλεκτρικών πόλων, το οποίο παρέχει ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης και επιτρέπει την ψύξη.
Η ιδέα supercell της LION Smart χρησιμοποιήθηκε για τις μπαταρίες.

Charged EVs | New brand-independent battery housing reduces weight and costs - Charged EVs

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info[at]futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored YouTube redr linkedin