More

    Νέο βελτιωμένο σύστημα ψύξης μπαταριών για το Volt της Chevrolet

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Μια νέα βελτιωμένη μπαταρία χρησιμοποιεί η Chevrolet, στο ηλεκτρικό Volt με ένα ιδιαίτερα εξελιγμένο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα εσωτερικής ψύξης της μπαταρίας.

    Η νέα μπαταρία της Chevrolet, βάρους 197 κιλών, αποτελείται  από 155 στοιχεία αποθήκευσης ενέργειας και σύστημα εσωτερικής ψύξης.Οι αλουμινένιες ψυκτικές πλάκες της μπαταρίας, διαμορφωμένες με μεγάλη ακρίβεια, σχηματίζουν τα κανάλια τα οποία διασχίζουν όλη την μπαταρία και φροντίζουν για την ίση κατανομή της θερμοκρασίας σε κάθε 1 από τα 288 κελιά ιόντων λιθίου τα οποία αποτελείται.

    Οι 2 βασικές ψυκτικές πλάκες που έχει είναι συγκολλημένες με τα ψυκτικά κανάλια με διαδικασία συγκόλλησης ίδια με του νικελίου (nickel).

    “Η πατενταρισμένη διαδικασία συγκόλλησης της Dana Power Technologies είναι η καθαρότερη, συγκριτικά με άλλες συγκολλήσεις ανταγωνιστικών εταιριών οι οποίες θα μπορούσαν να αντιδράσουν χημικά με το ψυκτικό υγρό που χρησιμοποιούν για την ψύξη σε μακροχρόνια χρήση” είπε ο Ted Zelinski διευθυντής του τμήματος Εφαρμοσμένης Θερμομηχανικής της Dana Power Technologic.

    Τα αλουμινένια φύλλα της ψήκτρας είναι τα λεπτότερα που έχει ποτέ κατασκευάσει η εταιρεία και η κάθε ψήκτρα αποτελείται από 144 φύλλα για την κατανομή της ψύξης στο κυρίως σώμα. Μια ηλεκτρική αντλία χρησιμοποιείται για να εξασφαλίσει την συνεχή και σωστή ροή του ψυκτικού υγρού μέσα στο κύκλωμα ψύξης της μπαταρίας κατά την διάρκεια των κύκλων, φόρτισης- εκφόρτισης, της μπαταρίας.

    Δέκα έξι (16) θερμικοί αισθητήρες παρακολουθούν, καθ’ όλη την διάρκεια λειτουργίας της, την μπαταρία στέλνοντας δεδομένα στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα θερμικής διαχείρισης του “Volt”. Το σύστημα είναι προγραμματισμένο να παραμένει στους 2°C για τη βέλτιστη θερμοκρασία της συστοιχίας, η οποία ανάλογα με τις συνθήκες χρήσης μπορεί να πέσει και σε ένα εύρος λειτουργίας μεταξύ 10 και 30°C.

    Εάν η μπαταρία είναι ζεστή τότε μειώνετε η διάρκεια ζωής της, εάν είναι ψυχρή έχει σαν αποτέλεσμα την πτώση τάσης και την έλλειψη χωρητικότητας.

    Τρία διαφορετικά συστήματα ρυθμίζουν την θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού μέσα στην μπαταρία του Volt.

    α) Ψυχρή θερμική κατάσταση:

    Στην είσοδο του ψυκτικού κυκλώματος της μπαταρίας υπάρχει μια θερμική αντίσταση για να ζεσταίνει το ψυκτικό υγρό κατά την διάρκεια φόρτισης τις κρύες μέρες.

    β) Κανονική θερμική κατάσταση:

    Υπό κανονικές συνθήκες χρήσης το υγρό περνάει μέσα από έναν εναλλάκτη θερμότητας (ψυγείο) ο οποίος φροντίζει να έχει, το ψυκτικό υγρό, στην έξοδο του την επιθυμητή θερμοκρασία.

    γ) Ζεστή θερμική κατάσταση

    Όταν η θερμοκρασία της μπαταρίας αυξηθεί, το ψυκτικό υγρό με την βοήθεια του συστήματος κλιματισμού απάγει την θερμότητα από την μπαταρία

    Το σύστημα ψύξης του Volt είναι ένα νέο σύστημα κλειστού βρόγχου, σχεδιασμένο να λειτουργεί αρμονικά με την συμπεριφορά των στοιχείων. Το ψυκτικό υγρό κυκλοφορεί μέσα στην συστοιχία κρατώντας την θερμοκρασία σταθερή σε όλο το σύστημα του.

    Οι μηχανικοί του “Volt” προσπαθούν να βελτιστοποιήσουν την μπαταρία, δημιουργώντας μια περισσότερο συμπαγή, οριζόντια διάταξη στοιχείων, ώστε στο άμεσο μέλλον να επιτύχουν και να εκμεταλλευτούν πλήρως το σύστημα ψύξης μιας και κατασκευάστηκε για οριζόντια ψύξη.

     

    Chevrolet

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα