More

    H DENSO αντιμετωπίζει την μετακίνηση προς τα υβριδικά με τα συνεχώς εξελισσόμενα ανταλλακτικά της

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η αυξανόμενη δημοτικότητα των υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων απαιτούσε από τους κατασκευαστές εξαρτημάτων να εξελίξουν τις υπάρχουσες τεχνολογίες και να αναπτύξουν εξ ολοκλήρου νέες, προκειμένου να προσφέρουν τα πιο καινοτόμα, αποδοτικά και αξιόπιστα ανταλλακτικά για αυτούς τους τύπους κινητήρων. Για τον λόγο αυτό η DENSO έχει κάνει επαναστατική πρόοδο με τις περιστρεφόμενες ηλεκτρικές μηχανές, καθώς και τους συμπιεστές και τους αισθητήρες.

    Denso

    Η αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε μια αυξανόμενη ανοδική τάση στην ηλεκτροκίνηση των οχημάτων, καθώς ο αριθμός των ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων στους δρόμους σε όλο τον κόσμο ξεπέρασε τα 3 εκατομμύρια το τελευταίο έτος. Οι αριθμοί αυτοί προβλέπεται να αυξηθούν θεαματικά καθώς δημιουργούνται περισσότερες πρωτοβουλίες για την αύξηση της χρήσης λύσεων βιώσιμης κινητικότητας. Η ανάγκη για τις αυτοκινητοβιομηχανίες να σκέφτονται μπροστά δεν ήταν ποτέ μεγαλύτερη.

    Η DENSO είναι δεσμευμένη με την τεχνολογική ανάπτυξη και βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των υβριδικών καινοτομιών από τότε που άρχισε η ηλεκτροκίνηση των οχημάτων. Ένας ολοένα και πιο διαφοροποιημένος κατάλογος κωδικών και ένα πλήθος τεχνολογιών της DENSO World First Technologies είναι η απόδειξη της προοδευτικής προσέγγισης της DENSO.

    Από τότε που εισήχθη ένας E-συμπιεστής με ενσωματωμένο μετατροπέα για υβριδικά αυτοκίνητα το 2005, υπήρξαν αρκετές καινοτομίες DENSO που συνέβαλαν στην ταχεία αύξηση των ηλεκτρικών ανταλλακτικών. Ο ενσωματωμένος υβριδικός υπολογιστής ελέγχου, η μονάδα παρακολούθησης μπαταρίας, ο μετατροπέας DC-DC, το ανώτερο σύστημα ψύξης της μπαταρίας και η μονάδα ελέγχου ισχύος υψηλής απόδοσης (PCU) αποτελούν ενδείξεις για την καινοτόμο στάση της DENSO στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

    Η αυξημένη μετάβαση από τους παραδοσιακά τροφοδοτούμενους κινητήρες σε υβριδικούς, η DENSO, εκτός από την πρωτοπορία, είναι επίσης υπεύθυνη για τη συνεχή βελτίωση και εξέλιξη των ανταλλακτικών τους.

    Η εξέλιξη των περιστρεφόμενων τμημάτων

    Ως αντικαταστάτης των συμβατικών εκκινητών και γεννητριών, η DENSO δημιούργησε έναν στάτη κινητήρα-γεννήτρια (MG) για χρήση σε υβριδικά οχήματα.

    Το εξάρτημα MG εκτελεί διάφορες λειτουργίες, όπως εκκίνηση και υποβοήθηση του κινητήρα, παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και οδήγηση των αξόνων.

    Έχουν ήδη πραγματοποιηθεί σημαντικές εξελίξεις με αυτή τη σειρά εξειδικευμένων προϊόντων. Η DENSO, βασιζόμενη στην εμπειρία που χρησιμοποιήθηκε για τη δημιουργία κορυφαίου παγκοσμίως δυναμό τύπου segment conductor (SC), δημιούργησε έναν εντελώς νέο στάτη MG για το Prius, ο οποίος είναι μικρότερος και ελαφρύτερος κατά περισσότερο από 20% σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά και επιτυγχάνει οικονομία καυσίμου 40km /L – το υψηλότερο στον κόσμο.

    Denso Hybrid Motor Generator MG Stator

    Δημιουργία του ηλεκτρονικού συμπιεστή

    Η DENSO ήταν υπεύθυνη για τον πρώτο στον κόσμο ηλεκτρικό συμπιεστή μαζικής παραγωγής με ενσωματωμένο μετατροπέα και μοτέρ.

    Ενώ συμβατικοί συμπιεστές κινούνται από τον κινητήρα, καθιστώντας τους ακατάλληλους για χρήση σε υβριδικά οχήματα, ο ηλεκτρονικός συμπιεστής της DENSO λειτουργεί με ένα εσωτερικό μοτέρ. Αυτό όχι μόνο τον καθιστά κατάλληλο για υβριδικούς κινητήρες, αλλά και βελτιώνει και την απόδοση καυσίμου.

    Στην περίπτωση ενός υβριδικού συστήματος κίνησης, υπάρχει η δυνατότητα λειτουργίας του κλιματισμού τόσο όταν ο κινητήρας βρίσκεται στο ρελαντί όσο και όταν δεν λειτουργεί, χάρη στην ισχύ που παρέχεται από το εσωτερικό μοτέρ του ηλεκτρονικού συμπιεστή. Αυτό αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των παραδοσιακά τροφοδοτούμενων οχημάτων, καθώς διατηρεί ένα άνετο περιβάλλον καμπίνας, εξοικονομώντας παράλληλα καύσιμα.

    Denso Electric Compressor

    Νέα τεχνολογία αισθητήρων για ηλεκτρικά εξαρτήματα

    Στα υβριδικά οχήματα το τμήμα του κινητήρα βενζίνης του ηλεκτροκίνητου συστήματος κίνησης παρακολουθείται από τους τυπικούς αισθητήρες του συστήματος διαχείρισης του κινητήρα (EMS).

    Ωστόσο, υπάρχει η προσθήκη αρκετών άλλων αισθητήρων ειδικά για τα ηλεκτροδοτούμενα εξαρτήματα υψηλής τάσης (ΗV). Η ανάπτυξη αυτών των τύπων αισθητήρων είναι άμεσο αποτέλεσμα της τάσης για ηλεκτροκίνηση και της αύξησης των οχημάτων που με εναλλακτική τροφοδοσία.

    Οι ηλεκτρικοί/υβριδικοί ειδικοί αισθητήρες περιλαμβάνουν:

    • Αισθητήρα ρεύματος μπαταρίας: Εντοπίζει την ροή ρεύματος και παρακολουθεί την κατάσταση της κύριας φόρτισης της μπαταρίας HV (SOC)
    • Αισθητήρα γωνίας περιστροφής (Resolver): Ένας απαραίτητος αισθητήρας για βέλτιστο έλεγχο MG
    • Κύριο ρελέ συστήματος (SMR): Ρελέ υψηλής τάσης για την ασφάλεια και προστασία της κύριας τροφοδοσίας του υβριδικού συστήματος – της μπαταρίας HV

    Είναι σαφές ότι οι τεχνολογικές εξελίξεις που έκανε η DENSO συνέβαλαν στη διαμόρφωση της σημερινής όψης των υβριδικών οχημάτων.

    Καθώς η πορεία προς την ηλεκτροκίνηση συνεχίζεται, τα πρωτοπόρα ανταλλακτικά της DENSO εξελίσσονται σε νέες σφαίρες τεχνολογίας και βιωσιμότητας.

    Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα καινοτόμα υβριδικά εξαρτήματα της DENSO, κάντε κλικ εδώ

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα