More

    Goodyear EfficientGrip: Πρωτότυπο ελαστικό Υψηλής Απόδοσης για βελτίωση της Τεχνολογίας Ηλεκτροκίνησης [video]

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η Goodyear παρουσίασε μια προεπισκόπηση κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2018 αλλά και στην Autopromotec 2019 με την απόδοση της EfficientGrip για την τεχνολογία Ηλεκτροκίνησης ένα πρωτότυπο ελαστικό για την αυξανόμενη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων που θα είναι στους δρόμους της Ευρώπης μέχρι το 2019.

    • Εκτεταμένα διανυόμενα χιλιόμετρα από την καινοτόμο σχεδίαση πέλματος
    • Κατασκευή μεταφοράς υψηλών φορτίων όπως το πρόσθετο βάρος του οχήματος από τις μπαταρίες
    • Εκτεταμένη αυτονομία οδήγησης
    • Διαχείριση των υψηλών επιπέδων ροπής
    • Ειδικά σχεδιασμένο πλευρικό τοίχωμα για να μειώνει την αεροδυναμική οπισθέλκουσα
    • Προφίλ που αποδίδει λιγότερη περιστροφική μάζα, με αποτέλεσμα τη μειωμένη κατανάλωση ενέργειας.
    • Ειδική σχεδίαση των αυλακώσεων του πέλματος που εμποδίζει  την είσοδο ηχητικών κυμάτων μειώνοντας τον θόρυβο των ελαστικών.

    EfficientGrip Electric Drive1

    Οι δοκιμές της Goodyear αποκαλύπτουν ότι τα παραδοσιακά ελαστικά μπορούν να φθαρούν μέχρι 30% ταχύτερα στα ηλεκτρικά οχήματα λόγω της ισχυρής στιγμιαίας ροπής από τους ηλεκτρικούς κινητήρες και του πρόσθετου βάρους του οχήματος από την πολύ βαριά μπαταρία.

    Εκτός από τις απαιτήσεις ανθεκτικότητας των ελαστικών, οι αυτοκινητοβιομηχανίες πιέζουν για βελτιωμένη αντίσταση κύλισης στα ηλεκτρικά οχήματα. Η αύξηση της αυτονομίας αποτελεί υψηλή προτεραιότητα για τους καταναλωτές λόγω της ανεπαρκών υποδομών ηλεκτρικής φόρτισης στις περισσότερες χώρες. Τα αθόρυβα και άνετα ελαστικά είναι ένα άλλο γεγονός, καθώς, σε χαμηλές ταχύτητες, τα ηλεκτρικά οχήματα παράγουν το ήμισυ του θορύβου ως παραδοσιακά οχήματα.

    Για την αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων, το πρωτότυπο EfficientGrip Performance με την τεχνολογία Electric Drive προσφέρει αυτές τις λύσεις απόδοσης:

    EfficientGrip Electric Drive2

    Εκτεταμένα διανυόμενα χιλιόμετρα από την καινοτόμο σχεδίαση πέλματος: Οι λεπτότερες ραβδώσεις του πέλματος (μικρά κανάλια) επιτρέπουν μια μεγαλύτερη επαφή του ελαστικού στην επιφάνεια του οδοστρώματος από τις παραδοσιακές ακτινικές αυλακώσεις. Με περισσότερο καουτσούκ στο δρόμο, το ελαστικό μπορεί να αντιμετωπίσει καλύτερα τα υψηλά επίπεδα ροπής ενώ παράλληλα διατηρεί υψηλή απόδοση σε υγρές συνθήκες. Η σχεδίαση του πέλματος εμποδίζει επίσης την είσοδο ηχητικών κυμάτων στις αυλακώσεις του, μειώνοντας τον εσωτερικό και τον εξωτερικό θόρυβο των ελαστικών.

    Κατασκευή μεταφοράς υψηλών φορτίων: Το σχήμα της κοιλότητας του ελαστικού έχει βελτιστοποιηθεί για να υποστηρίζει το πρόσθετο βάρος του οχήματος από τις μπαταρίες διατηρώντας παράλληλα ένα βέλτιστο ίχνος πέλματος για υψηλή απόδοση.

    Εκτεταμένη αυτονομία οδήγησης: Οι ιδιότητες των υλικών της σύνθεσης του πέλματος έχουν ρυθμιστεί για εξαιρετικά χαμηλή αντίσταση κύλισης για να επεκτείνουν την αυτονομία του οχήματος.

    Διαχείριση των υψηλών επιπέδων ροπής

    Τα ελαστικά αυτά είναι σχεδιασμένα ώστε να μπορούν να διαχειριστούν με επιτυχία τα υψηλά επίπεδα ροπής. Επιπλέον, το πλευρικό τοίχωμα έχει σχεδιαστεί για να μειώνει την αεροδυναμική οπισθέλκουσα και το προφίλ αποδίδει λιγότερη περιστροφική μάζα, με αποτέλεσμα τη μειωμένη κατανάλωση ενέργειας.

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα