More

    Αναζητώντας πληροφορίες για την ηλεκτροκίνηση στην Αμερική (Μερος 1ο)

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Δύο νέες πηγές πληροφοριών είναι δημόσια διαθέσιμες στις ΗΠΑ για τα περισσότερα οχήματα που χρησιμοποιούνται εναλλακτικά καύσιμα, συμπεριλαμβάνοντας τα υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα. Αυτές οι πηγές πληροφοριών προορίζονται και για τους διασώστες και τους πυροσβέστες που είναι οι πρώτοι που θα βρεθούν στον τόπο ενός ατυχήματος στο οποίο συμμετέχει ένα ηλεκτρικό ή υβριδικό όχημα.

    Η μια πηγή περιλαμβάνει χρήσιμες πληροφορίες, όπως για την εκτέλεση της αρχής των τριών Α (Αναγνωρίζω – Ακινητοποιώ – Απενεργοποιώ) που είναι η πρώτη διαδικασία που πρέπει να εκτελεστεί σε περίπτωση ατυχήματος με συμμετοχή ενός ηλεκτρικού ή υβριδικού οχήματος ώστε να αποφευχθούν τα χειρότερα λόγω ηλεκτροπληξίας. Χάριν παραδείγματος, το αντίστοιχο εγχειρίδιο ταχείας αναφοράς για το Tesla 3 μπορείτε να το κατεβάσετε κάνοντας κλικ εδώ.

    Η άλλη πηγή περιλαμβάνει περισσότερες πληροφορίες για τον γενικότερο χειρισμό του αυτοκινήτου από όλους, διαθέτοντας πληροφορίες όπως για το χειρισμό του αυτοκινήτου σε περίπτωση που βυθιστεί σε νερό κ.λπ. Το εγχειρίδιο χειρισμού έκτακτης ανάγκης για το Tesla 3 μπορείτε να το κατεβάσετε κάνοντας κλικ εδώ.

    Όπως είναι λογικό, κρατάμε κάθε επιφύλαξη ως προς τις προδιαγραφές και τις περιεχόμενες πληροφορίες σε αυτά τα αρχεία, μιας και αυτές αναφέρονται σε οχήματα που κυκλοφορούν στις ΗΠΑ.

    Πρέπει να σημειωθεί ότι οι πληροφορίες αυτές μπορούν στην κυριολεξία να σώσουν ζωές εργαζομένων και σε άλλες δραστηριότητες όπως είναι τα διαλυτήρια οχημάτων. 

    ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ;

    Η δημόσια και ελεύθερη διάθεση αυτών των πολύ χρήσιμων πηγών πληροφοριών, όπως πχ μέσα από μια διαδικτυακή εφαρμογή, ώστε οι πληροφορίες να είναι διαθέσιμες σε αυτούς που τις χρειάζονται τη στιγμή που τις χρειάζονται πρέπει να αποτελέσει μια από τις δράσεις άμεσης προτεραιότητας για την εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας. Ας μην ξεχνάμε επίσης, ότι οχήματα με υψηλή τάση (τα υβριδικά οχήματα) κυκλοφορούν εδώ και πολλά χρόνια στη χώρα μας.

    Οι εισαγωγείς – διανομείς των οχημάτων αυτών πρέπει να υποχρεωθούν δια νόμου να παρέχουν και να ενημερώνουν αυτές τις πληροφορίες στα ελληνικά, ώστε να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος τραυματισμών ή απώλειας ζωής.

    Τέλος, η εκπαίδευση όλων των εμπλεκομένων εργαζόμενων είναι αναγκαίο κομμάτι της διαδικασίας ασφάλειας της εργασίας σε οχήματα που φέρουν υψηλή τάση.  Η εκπαίδευση όλων πρέπει να οργανωθεί και να ξεκινήσει άμεσα.

    Το ότι μέχρι στιγμής δεν έχουμε θρηνήσει θύματα οφείλεται καθαρά στην τύχη. Κανείς όμως δεν έχει υπογράψει συμβόλαιο μακράς διαρκείας με την τύχη.      

    Του Αργύρη Κοτσιλιέρη
    Πτ. Τεχνολόγου Μηχανικού Οχημάτων

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα