More

    Νεό Μπουζί EVO με ακίδα ιριδίου

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Νέο μπουζί EVO. Ειδικά κατασκευασμένο για υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες άμεσου ψεκασμού βενζίνης

    • Υψηλής αντοχής για υψηλές απαιτήσεις
    • Τεχνογνωσία και παραγωγή από το 1902
    • Τεχνολογία για μεγάλο εύρος εφαρμογών

    Οι σύγχρονοι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες άμεσου ψεκασμού βενζίνης θέτουν υψηλές απαιτήσεις στην αντοχή και αξιοπιστία των μπουζί. Το νέο μπουζί EVO της Bosch, είναι ένα ιδιαιτέρως ανθεκτικό μπουζί σχεδιασμένο να εξασφαλίζει αξιόπιστη ανάφλεξη σε όλη την διάρκεια ζωής του – ακόμα και υπό τις ακραίες συνθήκες που αντιμετωπίζουν οι σύγχρονοι κινητήρες. Χάρη στο βελτιωμένο σχεδιασμό μόνωσης και στην υψηλή διηλεκτρική αντοχή των 45KV, τα νέα μπουζί αντέχουν ακόμα και σε συνθήκες ακανόνιστης καύσης – γνωστή ως mega knocking – η οποία μπορεί να συμβεί σε σύγχρονους κινητήρες.

    Μπουζί EVO με ακίδα ιριδίου στο κεντρικό ηλεκτρόδιο

    Το νέο μπουζί EVO της Bosch αναπτύχθηκε για να εξασφαλίσει αξιόπιστη ανάφλεξη των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων άμεσου ψεκασμού βενζίνης. Η ιδιαίτερα ανθεκτική κατασκευή του θερμομηχανικά, μηχανικά και ηλεκτρονικά βοηθάει στην αντιμετώπιση των μεγάλων πιέσεων που δημιουργούνται στις συνθήκες mega knocking. Η ακίδα ιριδίου στο κεντρικό ηλεκτρόδιο, με τεχνολογία συγκόλλησης laser και το υλικό πλατίνας στο ηλεκτρόδιο γείωσης εξασφαλίζουν τη μεγάλη διάρκεια ζωής. Κατά την τοποθέτηση των μπουζί, η σωστή ροπή πρέπει να τηρείται υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, εξασφαλίζοντας έτσι την ακριβή θέση και προσανατολισμό τους στον θάλαμο καύσης.

    Τα μπουζί EVO της Bosch παράγονται στο εργοστάσιο της Βαμβέργης, στην Γερμανία. Θα είναι διαθέσιμα από τον Οκτώβριο και σηματοδοτούν την αρχή της επέκτασης του χαρτοφυλακίου της Bosch. Αρχικά, θα κυκλοφορήσουν για τους σύγχρονους κινητήρες άμεσου ψεκασμού βενζίνης της Volkswagen και Mercedes-Benz.

    Διαφορετικά κράματα ηλεκτροδίων για την κάλυψη των ειδικών απαιτήσεων κάθε κινητήρα

    Οι απαιτήσεις που οι σύγχρονοι κινητήρες θέτουν στα μπουζί ποικίλλουν ανάλογα με τον τύπο τους. Σε στενή συνεργασία με τους κατασκευαστές οχημάτων, η Bosch αναπτύσσει τα μπουζί πρώτου εξοπλισμού προσαρμοσμένα στις ανάγκες κάθε κινητήρα. Για αυτό τον λόγο, οι μηχανικοί της Bosch βασίζονται σε ολοκληρωμένη τεχνογνωσία και εμπειρία δεκαετιών σε συστήματα ψεκασμού και ανάφλεξης. Το 1902, η Bosch εξασφάλισε την ασφαλή ανάφλεξη του μίγματος αέρα/καυσίμου παράγοντας το πρώτο μπουζί. Σήμερα, η Bosch προσφέρει ευρεία γκάμα καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα επιβατικών οχημάτων, μικρών κινητήρων και κινητήρων αερίου. Τα μαθήματα που διδάχτηκαν σε μηχανοκίνητα αθλήματα και οι καινοτομίες που αναπτύχθηκαν για αυτό τον σκοπό συχνά επηρεάζουν την ανάπτυξη και τον όγκο παραγωγής.

    Κατά την παραγωγή των μπουζί, η Bosch χρησιμοποιεί διαφορετικά κράματα ηλεκτροδίων με διαφορετικά πλεονεκτήματα-μεταξύ άλλων-για να καλύψει τις απαιτήσεις κάθε κινητήρα. Ειδικές τεχνικές παραγωγής – όπως η διαδικασία επιμετάλλωσης νικελίου που αναπτύχθηκε από την Bosch και χρησιμοποιήθηκε επίσης για το νέο μπουζί EVO – εξασφαλίζουν προστασία από τη διάβρωση και μεγάλη διάρκεια ζωής.

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα