Cellcentric: Η κοινοπραξία Daimler & Volvo για τα ενεργειακά στοιχεία υδρογόνου [video]

Η Daimler Truck και ο Όμιλος Volvo ίδρυσαν κοινοπραξία για την παραγωγή ενεργειακών στοιχείων υδρογόνου, καθώς ο όμιλος Volvo απέκτησε το 50 τοις εκατό των μετοχών στην υπάρχουσα εταιρεία Daimler Truck Fuel Cell. Οι συνεργάτες συμφώνησαν επίσης να μετονομάσουν την εταιρεία σε Cellcentric.
Όπως αναφέρθηκε, σκοπός της κοινοπραξίας είναι η ανάπτυξη, παραγωγή και εμπορία ενεργειακών στοιχείων υδρογόνου. Το επίκεντρο είναι στα βαρέα φορτηγά, αλλά τα συστήματα θα είναι διαθέσιμα επίσης και για άλλες εφαρμογές - όπως είναι τα στατικά συστήματα παραγωγής ενέργειας.

Κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης της ίδρυσης της κοινοπραξίας, η Volvo και η Daimler επιβεβαίωσαν επίσης τους συγκεκριμένους στόχους τους: Οι δοκιμές πελατών για φορτηγά με ενεργειακά στοιχεία υδρογόνου θα ξεκινήσουν σε περίπου τρία χρόνια, δηλαδή το 2024, και η μαζική παραγωγή θα ξεκινήσει το δεύτερο μισό της δεκαετίας.

Η Daimler Truck AG και ο Όμιλος Volvo έχουν ίσα μερίδια στην κοινοπραξία. Για το σκοπό αυτό, η Volvo αγόρασε το 50 τοις εκατό των μετοχών της Daimler Truck Fuel Cell GmbH & Co. KG για το ποσό των περίπου 600 εκατομμυρίων ευρώ. «Οι εταιρείες θα παραμείνουν ανταγωνίστριεςς σε όλους τους άλλους επιχειρηματικούς τομείς, όπως η τεχνολογία οχημάτων ή η εφαρμογή των ενεργειακών στοιχείων υδρογόνου σε οχήματα», ανακοίνωσε η Daimler σε συνοδευτικό δελτίο τύπου.

cellcentric

Τον Απρίλιο του 2020, η Daimler Trucks και ο όμιλος Volvo είχαν αρχικά συμφωνήσει σε μια προκαταρκτική, μη δεσμευτική συμφωνία. Ήδη εκείνη την εποχή, η ίδρυση κοινοπραξίας αναφέρθηκε ως στόχος. Τον Ιούνιο, η Daimler έκανε ένα προπαρασκευαστικό οργανωτικό βήμα στο δρόμο προς την κοινοπραξία με τη Volvo Trucks γύρω από τα ενεργειακά στοιχεία υδρογόνου επαγγελματικών οχημάτων: Στη νεοσύστατη Daimler Truck Fuel Cell GmbH & Co. KG, συγκεντρώθηκαν όλες οι δραστηριότητες για τα ενεργειακά στοιχεία υδρογόνου, συμπεριλαμβανομένης της πρώην Mercedes-Benz Fuel Cell GmbH, η οποία, μεταξύ άλλων, ανέπτυξε το σύστημα κίνησης για το μοντέλο επιβατικών αυτοκινήτων Mercedes GLC F-Cell. Τον Νοέμβριο, και οι δύο πλευρές υπέγραψαν μια δεσμευτική συμφωνία για την ίδρυση της Cellcentric.

Συγκεκριμένα, η κοινοπραξία θέλει να αναπτύξει ένα σύστημα με διάφορα επίπεδα απόδοσης. Μεταξύ αυτών είναι ένα "διπλό σύστημα με συνεχή ισχύ 300 kW για βαρέα φορτηγά μεγάλων αποστάσεων", όπως ανακοίνωσαν οι εμπνευστές της κοινοπραξίας τον Νοέμβριο.

Πηγή: daimler.com

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info[at]futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored YouTube redr linkedin