2o συνέδριο Ecomobility 2019 Ηλεκτροκίνηση, εναλλακτικά καύσιμα και ανανεώσιμες

Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη στην Αίγλη του Ζαππείου το 2ο Συνέδριο EcoMobility με αρκετές ενδιαφέρουσες ομιλίες, παρουσιάσεις, αλλά και ανταλλαγές απόψεων.

Οι κύριες ομιλίες του συνεδρίου αφορούσαν φυσικά την ηλεκτροκίνηση αλλά υπήρξαν και παρουσιάσεις με ανταλλαγή απόψεων για την κίνηση με φυσικό αέριο σαν καύσιμο κίνησης αυτοκινήτων, φορτηγών αλλά και πλοίων, όπως και τις μετατροπές συμβατικών οχημάτων σε διπλού καυσίμου με αεριοκίνηση.

Κύριος χορηγός της εκδήλωσης η VW που έκθεσε στον εξωτερικό χώρο του συνεδρίου τα ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα της.

Οι κύριες ανακοινώσεις και συμπεράσματα του συνεδρίου ήταν:

Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας μελετάει την πιθανότητα να δοθεί επιδότηση 1000€ για την αγορά ηλεκτρικών, όπως και την προώθηση εγκατάστασης ηλεκτροπαραγωγικών μονάδων απο ανανεώσιμες στα νησιά με αποθήκευση ενέργειας και αναφέρθηκε απο τον Υπουργό και η σχετική συζήτηση με την Tesla Europe.

Εισήχθηκε και στην Ελλάδα το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας των ενεργειακών κοινοτήτων που ένας απο τους σκοπούς τους είναι και η προμήθεια στα μέλη τους ηλεκτρικών οχημάτων.

Η Νεκταρία Καρακατσάνη εκπρόσωπος της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας παρουσίασε και φέτος αρκετά ενδιαφέροντα στατιστικά που δείχνουν ότι το περσινό 20% της ηλεκτροπαραγωγής απο ανανεώσιμες φέτος άγγιξε το 23% ενώ η υδροηλεκτρική παραγωγή απο 7% φέτος πήγε στο 10%.

Η ΡΑΕ πρόσφατα πραγματοποίησε δημόσια διαβούλευση για τις προδιαγραφές των σταθμών φόρτισης αλλά θα ληφθεί σοβαρά υπόψη και η σχετική μελέτη του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου που μπορείτε να την διαβάσετε εδώ:

http://www.rae.gr/site/file/categories_new/about_rae/factsheets/2018/maj/170119_2?p=file&i=0

92 νέα λεωφορεία φυσικού αερίου, τρόλεϊ αλλά και 12 ηλεκτρικά λεωφορεία θα προμηθευτεί ο ΟΑΣΑ για συγκεκριμένα μικρά δρομολόγια όπου απαιτείται μετακίνηση με μηδενικές εκπομπές.

Για την προμήθεια συνολικά 92 νέων λεωφορείων και τρόλεϊ ο ΟΑΣΑ διεκδικεί ΕΣΠΑ 120 εκατομμυρίων ευρώ.

Ο Δημήτρης Μιχαρικόπουλος, διευθύνων της Εταιρίας Fortisis που διαχειρίζεται το δύκτιο σταθμών φόρτισης Fortizo ανακοίνωσε ότι το δίκτυο είναι ανοικτό και ήδη συμμετέχουν και άλλες 7 εταιρίες σαν πάροχοι των χώρων φόρτισης.

Είπε επίσης ότι υπάρχουν διαθέσιμα χρηματοδοτικά εργαλεία για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης που δεν διεκδικούνται αναφερόμενος σε σχετικό πρόγραμμα του ΕΣΠΑ 1,6 δις ευρώ που δεν έχει διατεθεί.

Ο κ. Θανάσης Κονιστής υπεύθυνος της VW αναφέρθηκε στο Car sharing και στο παράδειγμα εταιρίας στη Ρόδο η οποία ήδη εγκατέστησε 4 σταθμούς φόρτισης με συνολικό στόχο ως την άνοιξη να λειτουργεί 10 σταθμούς στο νησί ώστε να φορτίζουν τα ενοικιαζόμενα της ηλεκτρικά αυτοκίνητα και σκούτερ.

http://asem-mobility.gr/

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Τσοπελογιάννης ο κ. Δημήτρης Τσοπελογιάννης αναφέρθηκε στην άνιση μεταχείρηση του κράτους που αναγκάζει όσα οχήματα έχουν υποστεί μετατροπές απο Έλληνες εγκαταστάτες αεριοκίνησης να πληρώνουν τέλη ενώ τα εισαγόμενα όχι!

Είπε χαρακτηριστικά ότι το κράτος πρέπει να αποφασίσει με ποιούς είναι και αν θα δώσει κίνητρα στους ξένους επιχειρηματίες ή στους Έλληνες.

Του συνεργάτη μας
Βαγγέλη Μιχαλόπουλου

mixalopoulos

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter

 

Newsletter

Έγγραφή στο ΝewsLetter