More

    Έκθεση Electric & Hybrid Vehicle Technology Expo Europe

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    H έκθεση Τεχνολογίας Υβριδικών & Ηλεκτρικών Οχημάτων – Electric & Hybrid Vehicle Technology Expo Europe φιλοξένησε 450 και πλέον κατασκευαστές και παρόχους υπηρεσιών από όλη την εφοδιαστική αλυσίδα μπαταριών, με χιλιάδες λύσεις σχεδίασης, παραγωγής και κατασκευής και συστημάτων διαχείρισης μπαταριών H/EVs, συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρικών κινητήρων και εξαρτημάτων, εξοπλισμό για επιβατικά, εμπορικά και βιομηχανικά Υβριδικά και Ηλεκτρικά Οχήματα.

    Έτσι βρεθήκαμε για άλλη μια φορά στο κυνήγι της Τεχνολογίας. Στην έκθεση Electric & Hybrid Technology Expo – στην Στουτγάρδη της Γερμανίας. Οι επισκέπτες ήταν τόσοι πολλοί σε επίπεδο που να μην έχεις την ελευθερία και την άνεση ούτε να φωτογραφήσεις.

    Αυτή η ελεύθερη εμπορική έκθεση αποτελεί μια ασύγκριτη ευκαιρία για την εξεύρεση της τελευταίας τεχνολογίας που επιτρέπει στους ενδιαφερόμενους να μειώσουν το κόστος κατασκευής και να εξασφαλίσουν τη βέλτιστη αποδοτικότητα και απόδοση των εφαρμογών Υβριδικών και Ηλεκτρικών οχημάτων.

    Παράλληλα με την εμπορική έκθεση πραγματοποιήθηκε το τριμερές συνέδριο που διοργανώθηκε από εμπειρογνώμονες και παρείχε πληροφορίες για βασικές επιχειρηματικές και τεχνικές προκλήσεις, ενώ παράλληλα χάραξε τις εμπορικές ευκαιρίες που αντιμετωπίζουν σήμερα οι OEMs αυτοκινήτων και οι προμηθευτές τους.

    Η Στουτγάρδη, ήταν η πόλη που επιλέχθηκε για την πραγματοποίηση της έκθεσης αυτής. Η πόλη αυτή φιλοξενεί τη Mercedes-Benz και την Porsche, είναι η πρωτεύουσα του κρατιδίου Baden-Württemberg της Γερμανίας, ως «γενέτειρα του αυτοκινήτου» και μια εξέχουσα δύναμη στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

    Πρέπει όμως να θυμάστε ότι πίσω από το τελικό προϊόν κρύβονται πολλές μικρότερες εταιρείες προμηθευτές των αυτοκινητοβιομηχανιών και της τελικής ενσωμάτωσης του προϊόντος τους. Η συγκεκριμένη έκθεση Electric & Hybrid Technology είναι η πρώτη που λαμβάνει χώρα στην Ευρώπη και δικαιολογεί απόλυτα το ρόλος της. Οι επισκέπτες από την πρώτη κιόλας μέρα αλλά και οι εκθέτες που συμμετείχαν ήταν πολλοί.

    Οι χώροι άφθονοι και άπλετοι, τα περίπτερα πολλά και σχετικά μικρά. Πολύ ο κόσμος από την πρώτη μέρα αλλά και οι εκθέτες.

    Όλοι οι μεγάλοι προμηθευτές 1η παραγωγής Continental, Mahle, Ricardo, Webasto, John Deere, Autocarft & Dana, και φυσικά όλη η Κίνα ήταν στην Στουτγάρδη είτε αφορούσε τον τομέα κατασκευής μπαταριών είτε φορτιστών.
     
    Ήταν πραγματικά έκπληξη μία μετατροπή ενός δεξιοτίμονου cabrio από την Continental σε πλήρως ηλεκτρικό το οποίο κυκλοφορεί νόμιμα στους Βρετανικούς δρόμους αφού και εκεί επιτρέπεται η μετατροπή των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης σε Ηλεκτρικά οχήματα. Η Continental που εισέρχεται δυνατά στο τομέα της Ηλεκτροκίνησης έχει κατασκευάσει και Mild Hybrid συστήματα όπως έχουμε ήδη ξαναγράψει στα 48 Volts.

    Αυτό ήδη συμβαίνει σε αρκετές Ευρωπαϊκές χώρες με την εθνική νομοθεσία να επιτρέπει σε χώρες όπως Γερμανία Ιταλία Αγγλία κλπ. τέτοιες μετατροπές.

    Εδώ λοιπόν μπορείτε να καταλάβετε γιατί μιλάμε για ένα τεράστιο έλλειμμα νομοθετικού στην Ηλεκτροκίνηση όσον αφορά την Ελληνική νομοθεσία. Τα γράφουμε και τα λέμε γιατί πρέπει να εναρμονιστούμε και να γίνουμε πραγματικά Ευρωπαίοι. Αν θέλουμε τέτοιες οικολογικές πρωτοβουλίες. Υπήρξαν όμως και ξεχωριστές παρουσιάσεις φορητών μπαταριών (σαν βαλίτσα για διάφορες εφαρμογές πχ. εξοχικά σπίτια, camping, campers στα 4 και 6 kw έως ολόκληρες καμπίνες όπως μπορείτε να δείτε και στις σχετικές φωτό. 

    Μερικά Highlights

    Επέλαση της Ηλεκτροκίνησης σε όλα τα ΜΜΜ. Μπαταρίες για κάθε μέσο μαζικής μεταφοράς – Αυτοκίνητα, βαρέα Οχήματα, Τραίνα, Σκάφη μέχρι και Χωματουργικά Μηχανήματα!

    Italian Volt…Την ξέρετε;

    Ιταλική μοτοσικλέτα που φιλοξενήθηκε στο περίπτερο του κατασκευαστή του Inverter της μοτοσικλέτας!

    Ακολουθεί σχετικό φωτορεπορτάζ.

    Aradex-Inverter Aradex Είσοδος και έξοδος σωληνώσεων ψύξης του μοτέρ Italian Volt Ιταλική μοτοσικλέτα στο περίπτερο της κατασκευάστριας εταιρείας του Inverter της PowerPack από την Fiva ακόμη και σαν σταθμός μπαταρίας για μονοφασικό ή τριφασικό ρεύμα ισχύος 700 KW RDU από την Ricardo δηλ πολύ ελαφριά μονάδα διαφορικού μόλις 8.5-kg Voltabox μέχρι μπαταρίες αυτοκινήτων Αποψη από τον πίσω άξονα με ηλεκτρικό μοτέρ και inverter της Καναδικής Dana Βαλίτσα διάγνωσης μπαταριών ΥΤ Autocraft Γεννήτρια στροφαλοφόρου άξονα Κια ένα αγωνιστικό ηλεκτρικό exracer Κλασικό ηλεκτρικό 7 και πλέον χρόνων πίσω έτοιμο για επανασχεδίαση και παραγωγή Μονάδα Κυψελών Καυσίμου FCM της Erling100-KW με ενσωματωμένη μονάδα ηλεκτρονικών Ισχύος 700 V Μοτέρ e-MISS της Mavel edt με ενσωματωμένα τα ηλεκτρονικά ισχύος Inverter Μοτέρ της ZF Μπαταρία της Dupont για ηλεκτρικό της-McLaren Πλατφόρμα κατασκευής Υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων με την μπαταρία στο-δάπεδο Πορτοκαλί Υψηλή Τάση για ασφάλεια Στάτης και ρότορας Μοτέρ της ZF Το δεξιοτίμονο RBW της Continental ως μια πλήρης μεταροπή σε Ηλεκτρικό Το δεξιοτίμονο RBW της Continental ως μια πλήρης μεταροπή σε Ηλεκτρικό


    του Π. Καραμπίλα, Τεχν. Μηχ. Οχημάτων

    Γ. Διευθυντής Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ Π. Καραμπίλας

     

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα