Σαλόνι Γενεύης 2019, ηλεκτρικό όσο ποτέ άλλοτε! Εντυπωσιακές Παρουσίες & εκκωφαντικές Απουσίες [photos]

  • 900+ αυτοκίνητα παρουσιάστηκαν
  • 150+ Πανευρωπαϊκές και Παγκόσμιες πρεμιέρες
  • 660.000+ επισκέπτες
  • -9% πτώση σε επισκέπτες σε σύγκριση με το 2018

Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης: εξαιρετικά υψηλής ποιότητας και ικανοποιημένοι επισκέπτες

Το 89ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης έκλεισε τις πύλες του το βράδυ της Κυριακής 17 Μαρτίου. Οι εκθέτες ήταν ευχαριστημένοι με την ποιότητα της έκθεσης και το μεγάλο ενδιαφέρον των επισκεπτών της.

Οι επισκέπτες της Έκθεσης Αυτοκινήτων εξέφρασαν ιδιαίτερη ικανοποίηση για τον ασυνήθιστα ευρύ συνδυασμό των εκθετών. Οι αναφορές για την έκθεση τόσο στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης όσο και στα κοινωνικά δίκτυα επιβεβαιώνουν το εξαιρετικό επίπεδο της έκθεσης.

Οι εκθέτες στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης ανακοίνωσαν το έντονο ενδιαφέρον εκ μέρους των επισκεπτών φέτος. Τόνισαν την ικανοποίησή τους να κάνουν πολύτιμες επαφές με αυτή την ευκαιρία.

Εκτός από τις γνωστές και παραδοσιακές μάρκες, οι επισκέπτες από την πλευρά τους ήταν σε θέση να ανακαλύψουν πολλές καινοτομίες που δεν είχαν εμφανιστεί στο παρελθόν σε μια αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη. Στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης συμμετείχαν 34 νέοι εκθέτες, μεταξύ των οποίων, για παράδειγμα, ένα 3-τροχο από την Εσθονία (Nobe Cars), οι λιμουζίνες της ρωσικής κυβέρνησης (Aurus) ή η ιταλική Berlinetta από την Puritalia. Το σύστημα ηλεκτρονικής πρόσβασης Palexpo κατέγραψε 602.000 επισκέπτες το βράδυ της Κυριακής μια ώρα πριν το κλείσιμο (-9% σε σύγκριση με το 2018).

Οι επισκέπτες έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα περίπτερα που τους πρόσφεραν μια ξεχωριστή εμπειρία. Αυτά περιλάμβαναν τα περίπτερα της Citroen, της Renault ή της TAG Heuer με την ευκαιρία να κάνουν μια εικονική βόλτα σε έναν προσομοιωτή πίστας αγώνων ή στη McLaren, όπου ο κάθε θαυμαστής ήταν σε θέση να καθίσει σε ένα από αυτά τα εκπληκτικά σπορ αυτοκίνητα. «Αυτό το ενδιαφέρον ενδυναμώνει την πρόθεσή μας να τοποθετήσουμε το Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης ακόμη περισσότερο ως εμπορική έκθεση εμπειρίας στο μέλλον. Πιστεύουμε ότι θα μπορέσουμε να προσελκύσουμε εκ νέου ένα ευρύτερο κοινό σε μελλοντικά γεγονότα, όταν θα παρουσιάσουμε όλες τις πτυχές της μελλοντικής κινητικότητας», σχολιάζει ο Maurice Turrettini, Πρόεδρος του Διεθνούς Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Τα αρχικά αποτελέσματα μιας έρευνας επισκεπτών επιβεβαιώνουν την εντύπωση ότι το κοινό της έκθεσης ενδιαφέρθηκε ιδιαίτερα για αυτό το γεγονός.

  • Το 80% αυτών είναι σε ηλικία εργασίας (μεταξύ 19 και 64 ετών).
  • Το 25% δήλωσαν την πρόθεσή τους να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο μέχρι το 2020.
  • Αυτό δεν είναι μόνο ένα καλό σημάδι για το Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, αλλά και μια πολύ ελπιδοφόρα προοπτική για την αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελβετία - ειδικά αν αφαιρέσουμε τον αριθμό των ξένων επισκεπτών (περίπου 50%) και να συγκρίνουν τους υπόλοιπους 300.000 επισκέπτες με πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στην Ελβετία (περισσότερες από 310.000 μονάδες ετησίως από το 2015).
  • Περίπου 10.000 εκπρόσωποι μέσων ενημέρωσης από όλο τον κόσμο συμμετείχαν στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και κάλυψαν 151 παγκόσμιες και ευρωπαϊκές πρεμιέρες. Αυτή η κάλυψη των μέσων ενημέρωσης, ιδίως στα κοινωνικά μέσα, αποδείχθηκε ιδιαίτερα δημοφιλής. Περίπου 5,8 εκατομμύρια εμφανίσεις καταγράφηκαν στο λογαριασμό Instagram, το GIMS μετρά 154.000 οπαδούς στο Facebook και το #gimsswiss μοιράστηκε 345.000 φορές στο Twitter, ενώ περίπου 1,5 εκατομμύριο επισκέπτες συμβουλεύθηκαν τον ιστότοπο www.gims.swiss. «Χαιρετίζουμε το γεγονός ότι η έκθεση προσελκύει ένα τέτοιο παγκόσμιο ενδιαφέρον, επιβεβαιώνοντας την άποψη ότι η ψηφιακή μας επικοινωνιακή στρατηγική βρίσκεται στο σωστό δρόμο. Σήμερα οι επισκέπτες δεν έρχονται μόνο στο Show αυτοπροσώπως, πληρώνουν επίσης μια ψηφιακή επίσκεψη. Θέλουμε να παρουσιάσουμε τις εικόνες των εκθετών μας και της έκθεσης σε ολόκληρο τον κόσμο», δήλωσε με μεγάλη χαρά ο André Hefti, γενικός διευθυντής του Σαλόνι Αυτοκινήτου.

Αντίλογος με άποψη

Χαρακτηριστικές οι απουσίες των 6 συνολικά μεγάλων εταιρειών

  • Ford,
  • Opel,
  • Hyundai,
  • Volvo,
  • Mini και
  • Jaguar Land Rover, του μεγάλου νικητή του διαγωνισμού «Car of the Year».

Για τη Tesla αν και απούσα δεν θα αναφερθώ. Σπάνια πια θα τη δει κανείς σε εκθέσεις. Εξάλλου ο Elon Musk πριν από περίπου 2 χρόνια δήλωσε ότι ένα Tesla δεν είναι αυτοκίνητο αλλά “ A smart computer on wheels - ένας έξυπνος υπολογιστής σε τροχούς.”

Η Volvo παρά την απουσία που σημείωσε, είχε έμμεση εκπροσώπηση μέσω της θυγατρικής Polestar. Η Οpel απούσα, αφού το γκρουπ PSA την αφήνει για 2η συνεχή χρονιά και φέτος εκτός έκθεσης. Η Ford με μία piccolo παρουσία (ένα αυτοκίνητο focus) στην είσοδο της έκθεσης στριμωγμένη σε μια γωνιά δίπλα από τις κυλιόμενες σκάλες ίσως να ήταν καλύτερο να μην συμμετείχε αφού έχασε την αίγλη των προηγούμενων χρόνων, τουλάχιστον αυτή στον κάτω όροφο. Ακόμη και οι εξηγήσεις του υπεύθυνου του mini περίπτερου ακούστηκαν ως φτωχές δικαιολογίες για την απουσία της φίρμας.

Από τις Αμερικανικές η FCA είχε το δικό της ηλεκτρικό πόλης. Η jeep όμως είναι η μόνη που επιμένει Αμερικανικά. Η επίσκεψη στο Σαλόνι της Γενεύης ολοκληρώθηκε με κορυφαία αυτοκίνητα κυρίως Γερμανικής προελεύσεως. Ξεχώρισαν ωστόσο αρκετά supercars τα οποία παρουσιάστηκαν στην έκθεση.

Από τα πιο όμορφα και εντυπωσιακά για μένα η νέα Buggati La Voiture Noire, δηλαδή «το μαύρο όχημα», ενός μοναδικού μοντέλου 1480hp με τιμή 16,5 εκατομμυρίων ευρώ, με καταπληκτική σχεδίαση και αρκετή μελέτη για το κάθε κομμάτι της, ώστε να βγει αυτό το αποτέλεσμα.

Σταθερή η παρουσία της Κροατικής εταιρίας Rimac με το πιο γρήγορο ηλεκτροκίνητο όχημα στο κόσμο με επιτάχυνση 0-100 σε 1,85 και υποδειγματικό torque vectoring.

Το επόμενο βήμα μετά την αυτόνομη οδήγηση μας το έδειξε η εταιρία Pal - V με το μοντέλο Pioneer, με το ιπτάμενο όχημα που βγάζει έλικες σε λιγότερο από 5 λεπτά και πετάει!!!

Θα ακολουθήσουν ακόμη συνεντεύξεις και μεταξύ αυτών μια ενδιαφέρουσα από την Εταιρεία ιπτάμενων οχημάτων την Pal V για το τι εφαρμογή θα μπορούσε να έχει στην Ελλάδα.

Αλήθεια γιατί η Airbus εγκατέλειψε το project του ιπτάμενου οχήματος με την Audi & Ital design;

Όλες οι απαντήσεις εδώ στην έγκυρη Τεχνική εφημερίδα των 53 χρόνων αδιάλειπτης κυκλοφορίας.

Ακολουθεί αναλυτικό φωτορεπορτάζ με το φακό του “Σ”

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter

 

Newsletter

Έγγραφή στο ΝewsLetter