Με διπλή νίκη της volkswagen έπεσε η αυλαία για το Hi-Tech EKO Mobility Rally 2019

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων οργάνωσε το Σαββατοκύριακο 4 – 5 Μαΐου, τον πρώτο αγώνα της σειράς του Κυπέλλου αγώνων ακριβείας της FIA για ηλεκτρικά αυτοκίνητα για το 2019. Στον αγώνα αυτό εγκαινιάστηκαν οι  νέοι Κανονισμοί της FIA οι οποίοι προβλέπουν στο τέλος της χρονιάς την απονομή δύο παγκόσμιων Κυπέλλων, ένα για τους αγώνες τύπου Regularity και ένα για την χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση ενέργειας κατά τη διάρκεια αυτών των αγώνων.

Πρώτα από όλα, αξίζουν συγχαρητήρια στους διοργανωτές για την πρωτοβουλία που πήραν εκθέτοντας το ιστορικό πλέον ENFIELD 8000 που σχεδιάστηκε από τον Γιώργο Μιχαήλ και κατασκευάστηκε σε μικρό αριθμό στα Ναυπηγεία της Σύρου τη δεκαετία του 70.  

Το μεσημέρι του Σαββάτου ξεκίνησαν από την πλατεία Κοτζιά 13 ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα οποία αντιπροσώπευαν την αιχμή της τεχνολογίας της ηλεκτροκίνησης των οχημάτων και μερικά από αυτά αποτελούσαν και παγκόσμιες πρεμιέρες στο χώρο αυτών των αγώνων όπως π.χ. η Jaguar I-Pace και τα Audi e-tron. Φυσικά όλα τα άλλα γνωστά πλέον ηλεκτρικά αυτοκίνητα έδινα το παρόν με τα BMW i3, το Nissan Leaf, το Tesla model 3, τα Zhidou και τα Volkswagen e-Golf να εκκινούν το ένα μετά το άλλο.

Οι εκπρόσωποι της FIA ενθουσιάστηκαν για τη συμμετοχή και την τεχνολογική στάθμη και εξέφραζαν την ικανοποίησή τους για την απόφαση που έλαβε η FIA να επιλέξει την Ελλάδα για την πρώτη εφαρμογή του Θεσμού του E-Regularity Rally Cup – “ERRC” με τη νέα του μορφή.  

Την πρώτη μέρα, ο  Αγώνας κύλισε άψογα και οι συμμετέχοντες εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την προσεκτική επιλογή των διαδρομών και την ακρίβεια των μετρήσεων.

Όμως, το μεσημέρι της  Κυριακής και ενώ τα αυτοκίνητα είχαν συνδεθεί και πάλι με του φορτιστές τους, προκειμένου να ετοιμαστούν  για τις 2 τελευταίες διαδρομές ακριβείας από τι 9 συνολικά της όλης διοργάνωσης, απαιτήθηκε για λόγους ασφάλειας και προστασίας των αυτοκινήτων η αποσύνδεση τους από τη φόρτιση και η μεταφορά του σε κλειστό γειτονικό χώρο στάθμευσης.

Οι Αγωνοδίκες αφού διαπίστωσαν ότι ο μέχρι εκείνη τη στιγμή τελεσθείς αγώνας είχε υπερβεί το όριο του 75% που προβλέπουν οι κανονισμοί και ότι μερικά από τα συμμετέχοντα αυτοκίνητα δεν είχαν προλάβει να προσλάβουν την αναγκαία ενέργεια για τη τέλεση των δύο αρκετά απαιτητικών τελευταίων διαδρομών ακριβείας αποφάσισαν την κήρυξή του ως ολοκληρωμένου και προχώρησαν στην ανακήρυξη των νικητών.

Ακολούθησε μια πολύ όμορφη βραδιά  απονομής των επάθλων στους νικητές σε ατμόσφαιρα ενθουσιασμού και ικανοποίησης τόσο για την άψογη διοργάνωση όσο και για την υπευθυνότητα και την άψογη εφαρμογή των κανονισμών με την οποία αντιμετωπίστηκε το προαναφερθέν περιστατικό το οποίο κατά κανένα τρόπο δεν επηρέασε τελικά την όλη διεξαγωγή, εκτός από το ότι στέρησε από τους αγωνιζόμενους την ευχαρίστηση της πανέμορφης διαδρομής του Αγίου Μερκούριου.

Για την ιστορία, την πρώτη θέση στην κατάταξη του αγώνα ακριβείας όσο και την πρώτη θέση στην κατάταξη ενεργειακής κατανάλωσης, παρά τον ισχυρότατο ανταγωνισμό, κατέλαβε το ίδιο αυτοκίνητο τύπου Volkswagen e-Golf της Kosmocar AE με οδηγό τον Γάλλο Alex Stricher, ο οποίος στο παλμαρέ του έχει και την 1η θέση στο eRallye Monte-Carlo 2018.

Η Χρυσή Χορηγία της ΕΚΟ συνδυασμένη και με την ονομασία της εκδήλωσης ως “Hi-Tech EKO Mobility Rally” καταγράφεται πλέον ως το σχήμα που επέτρεψε αυτήν την τόσο επιτυχημένη αυλαία έναρξης του νέου θεσμού της ηλεκτροκίνησης στο διεθνές αγωνιστικό ημερολόγιο της FIA.

Του συνεργάτη μας Α. Κοτσιλιέρη

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter

 

Newsletter

Έγγραφή στο ΝewsLetter