More

    Η Ferrari παρουσιάζει το νέο υβριδικό V6 296 GTB

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η Ferrari κυκλοφόρησε λεπτομέρειες σχετικά με το τελευταίο της με κινητήρα με τον τελευταίο μεσαίο τοποθετημένα κινητήρα Berlinetta, τον 296 GTB.

    Ο 296 GTB συνδυάζει την τεχνολογία ηλεκτροκίνησης plug-in με ένα ολοκαίνουργιο turbo V6 – τον πρώτο εξακύλινδρο 120° που διαθέτει σε ένα αυτοκίνητο δρόμου στο Maranello.

    Σχεδιασμένο από ένα λευκή σελίδα, ο πρώτος κινητήρας της οικογένειας F163 είναι διαμορφωμένος με τα turbo που είναι εγκατεστημένα στο εσωτερικό του και με μια πιο συμπαγή σχεδίαση κινητήρα και βέλτιστη κατανεμημένη μάζα. Το αποτέλεσμα είναι μια ισχυριζόμενη απόδοση εξόδου ισχύος για ένα αυτοκίνητο παραγωγής 224 ps/l.

    Η μέγιστη απόδοση του κινητήρα 2.992 cc είναι 672ps και το όριο στροφών του είναι 8.500 rpm.

    Για να επιτευχθεί αυτή η έξοδος, η πίεση καύσης έπρεπε να αυξηθεί. Για το σκοπό αυτό, η Ferrari χρησιμοποίησε την τεχνογνωσία της σε κράματα, διαστάσεις και εξαρτήματα για να αναπτύξει ένα νέο, ειδικό μπλοκ αλουμινίου και κυλινδροκεφαλές.

    O V6 επωφελείται επίσης από τον κεντρικό μπεκ ψεκασμού και μπουζί με σύστημα έγχυσης πίεσης 350 bar που πρωτοεμφανίστηκε στο SF90 Stradale, ενώ οι αγωγοί εισαγωγής και εξάτμισης επανασχεδιάστηκαν και συντονίστηκαν για να μεγιστοποιήσουν την ογκομετρική απόδοση και έτσι να εξασφαλίσουν υψηλά επίπεδα αναταραχής στον θάλαμο .

    Για να αυξήσει τις μέγιστες στροφές των υπερσυμπιεστών μονής κύλισης στις 180.000 σ.α.λ., η Ferrari συνεργάστηκε με την IHI για να επιτρέψει έναν πλήρη επανασχεδιασμό χρησιμοποιώντας κράματα υψηλότερης απόδοσης. Αυτό βελτίωσε την απόδοση και 24% αύξηση της απόδοσης ενίσχυσης.

    ferrari v6A

    Η Ferrari ανέπτυξε μια νέα αντλία λαδιού μεταβλητής χωρητικότητας για να εγγυηθεί ότι η πίεση λαδιού ελέγχεται συνεχώς σε όλη τη γκάμα λειτουργίας του κινητήρα. Μια ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα, ελεγχόμενη από την ECU του κινητήρα σε κλειστό βρόχο, χρησιμοποιείται για τον έλεγχο της ροής και της πίεσης της αντλίας.

    Από την πλευρά του καθαρισμού του λαδιού, για να ελαχιστοποιηθούν οι απώλειες πιτσιλίσματος, το σύστημα αναρρόφησης έγινε πιο ισχυρό χρησιμοποιώντας έξι ρότορες: τρεις ειδικούς ειδικούς ρότορες για το στροφαλοθάλαμο κάτω από το στρόφαλο, ένα για το χώρο διανομής και δύο για τους χώρους της κυλινδροκεφαλής.

    Παραδοσιακά, στους κινητήρες Ferrari, η πλήρης είσοδος βρίσκεται στο κέντρο του V. Ωστόσο, οι εισαγωγές στο F163 V6 βρίσκονται στο πλάι των κυλινδροκεφαλών και είναι ενσωματωμένες με το στήριγμα της πεταλούδας γκαζιού. Αυτή η λύση αυξάνει την απόδοση χάρη στους μικρότερους αγωγούς και μειώνει το χρόνο έως την υπερσυμπίεση λόγω του μικρότερου όγκου της γραμμής υψηλής πίεσης.

    Η νέα αρχιτεκτονική οδήγησε επίσης στην ανάπτυξη ενός πιο γραμμικού σωλήνα εξάτμισης στο πάνω μέρος του κινητήρα. Το γραμμικό σχήμα μειώνει την πίεση στην πλάτη και συμβάλλει στην ενίσχυση της απόδοσης. Τα περιβλήματα πολλαπλής εξαγωγής και καταλύτη είναι κατασκευασμένα εξ ολοκλήρου από το Inconel, ένα κράμα χάλυβα-νικελίου για μείωση του βάρους και καθιστώντας το πιο ανθεκτικό σε υψηλές θερμοκρασίες.

    Εκτός από τον εξακύλινδρο – με κωδικό όνομα “piccolo V12” κατά την ανάπτυξη – το συγκρότημα κινητήρα περιλαμβάνει ένα 8-τάχυτο DCT, e-diff και ένα MGU-K που βρίσκεται μεταξύ του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων. Ένας συμπλέκτης τοποθετείται μεταξύ του ΜΕΚ και του ηλεκτρικού κινητήρα αξονικής ροής μονού στάτη διπλού ρότορα για να επιτρέπεται η αποσύνδεση για οδήγηση μόνο με ηλεκτρικό ρεύμα. Τέλος, υπάρχει μια μπαταρία υψηλής τάσης και ο μετατροπέας που ελέγχει τους ηλεκτροκινητήρες.

    Ο 296 GTB είναι επίσης ο πρώτος κινητήρας της Ferrari που διαθέτει αρχιτεκτονική PHEV μόνο για πίσω τροχούς, στην οποία ο ΜΕΚ είναι ενσωματωμένος με έναν ηλεκτρικό κινητήρα που τοποθετείται πίσω και παράγει έως και 122kW. Ο ηλεκτρικός κινητήρας και ο ΜΕΚ επικοινωνούν μέσω του Transition Manager Actuator (TMA) για να επιτρέψουν μια συνδυασμένη ισχύ εξόδου 841ps ή αποσύνδεση για τον ηλεκτροκινητήρα που λειτουργεί μόνος του.

    ferrari v6B

    Ferrari unveils new V6 hybrid 296 GTB | Engine + Powertrain Technology International (enginetechnologyinternational.com)

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα