More

    Οι Κυψέλες καυσίμου ρολάρουν προς τα εμπρός

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η Rolls-Royce Power Systems δημιουργεί ένα σύστημα επίδειξης

    Η κυψέλη καυσίμου υδρογόνου κατασκευάζει επί του παρόντος δρόμους στο εργοστάσιο Friedrichshafen της Γερμανίας του τμήματος Power Systems της Rolls-Royce, όπου η επίδειξη 250 kW βρίσκεται στη διαδικασία προετοιμασίας για να δοκιμάσει μελλοντικά συστήματα ενέργειας μηδενικού άνθρακα και να τα παρουσιάσει στους πελάτες.

    «Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η τεχνολογία κυψελών καυσίμου έχει σκοπό να προσφέρει τεράστια συμβολή στην επιτυχή ανάκαμψη της ενέργειας.

    Η κυψέλη καυσίμου υδρογόνου κατασκευάζεται επί του παρόντος  στο εργοστάσιο Friedrichshafen της Γερμανίας του τμήματος Power Systems της Rolls-Royce, όπου ένα σύστημα επίδειξης 250 kW βρίσκεται στη διαδικασία εγκατάστασης.

    «Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Rolls-Royce θεωρεί την αποστολή της να αναλάβει πρωτοποριακό ρόλο στις εφαρμογές κυψελών καυσίμου», δήλωσε ο Andreas Schell, διευθύνων σύμβουλος της Rolls-Royce Power Systems. “Οι κυψέλες καυσίμου θα αποτελούν ένα βασικό μέρος του χαρτοφυλακίου προϊόντων μας για βιώσιμες λύσεις.”

    «Το μεγαλύτερο όφελος είναι όταν χρησιμοποιούνται με αναγεννητικά παραγόμενο υδρογόνο, διότι αυτό επιτρέπει την πλήρη εξάλειψη των ρύπων και των επιβλαβών για το κλίμα εκπομπών αερίων. Αυτό δίνει στις κυψέλες καυσίμου μια τεράστια δυνατότητα να γίνουν μια μεγάλη τεχνολογία για την απανθρακοποίηση προωστικών και ηλεκτρικών συστημάτων τροφοδοσίας», πρόσθεσε ο Dr. Peter Riegger, αντιπρόεδρος Rolls-Royce PowerLab.

    Η εταιρεία είπε ότι πολλά έχουν ήδη συμβεί στο εργοστάσιο Friedrichshafen 1 της Rolls-Royce Power Systems τους τελευταίους μήνες, με την περίπλοκη υποδομή υδρογόνου – η οποία, πρόσθεσε η εταιρεία, απαιτεί πολλή επένδυση – τώρα εγκατεστημένη και όλα τα container έχουν ενσωματωθεί μαζί με τις τέσσερις μονάδες κυψελών καυσίμου PEM χαμηλής θερμοκρασίας.

    Σχεδιασμένο στα εργοστάσια της εταιρείας στο Ruhstorf (Βαυαρία) και στο Friedrichshafen, οι λόγοι ασφαλείας υπαγορεύουν ότι το container έχει δύο ξεχωριστά διαμερίσματα για κυψέλες καυσίμου και μπαταρίες, καθώς και μια σειρά από ηλεκτρονικά ισχύος. Το σύστημα ελέγχου έχει πλέον τελειοποιηθεί πλήρως, η ψύξη και ο κλιματισμός βρίσκονται στην οροφή και ένα σύστημα ραφιών επιτρέπει απλή συντήρηση, επιτρέποντας την αντικατάσταση μεμονωμένων μονάδων συστήματος όπως απαιτείται.

    Τα ενεργειακά συστήματα που χρησιμοποιούν δομοστοιχεία κυψελών καυσίμου από τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν τεθεί με το ρυθμό τους στη βάση δοκιμής και οι μηχανικοί της Rolls-Royce δήλωσαν ότι είναι ευχαριστημένοι με τα αποτελέσματα. Το επόμενο βήμα είναι να συνδεθεί και τις τέσσερις μονάδες επίδειξης μαζί στο container και να συνδέσετε τις μπαταρίες και το κύκλωμα ισχύος. Η έναρξη λειτουργίας προβλέπεται για το δεύτερο εξάμηνο του 2021.

    Το σύστημα επίδειξης θα χρησιμοποιηθεί για δοκιμαστικούς σκοπούς και για να δείξει στα ενδιαφερόμενα μέρη ποιες εφαρμογές είναι κατάλληλες για το σύστημα. Αυτά περιλαμβάνουν ισχύ standby, πρωταρχική ισχύ, αδιάλειπτα τροφοδοτικά και δυνατότητα μαύρης εκκίνησης, επιτρέποντας την εκκίνηση του συστήματος από το μηδέν χωρίς σύνδεση στο δίκτυο. Το σύστημα αποτελείται από μονάδες κυψελών καυσίμου, μπαταρίες, πυροπροστασία, συστήματα κλιματισμού και ασφάλειας, ψύξη, παροχή βενζίνης και αυτοματισμό.

    Fuel cells rolling forward – New Power Progress

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα