Η αυτοκινητοβιομηχανία τελικά διαφημίζει τα Ηλεκτρικά της οχήματα [video]

Τα τελευταία χρόνια, εμείς στα μέσα ενημέρωσης της Ελλάδας (αλλά όπως παρατηρούμε και της ΕΕ) έχουμε επικρίνει εξαιρετικά την αυτοκινητοβιομηχανία επειδή δεν διαφημίζει τα Ηλεκτρικά της (και στη συνέχεια ισχυρίζεται ότι δεν υπάρχει ζήτηση από τους καταναλωτές).

Επομένως, είναι δίκαιο να τους συγχαρούμε τώρα που αρχίζουν να κυκλοφορούν διαφημιστικά σποτ για προβολή.

Αρκετές τηλεοπτικές καμπάνιες έχουν αναφερθεί σε Ηλεκτρικά κατά τη διάρκεια των ετών, αλλά μέχρι πρόσφατα οι περισσότερες από τις κινήσεις μάρκετινγκ των μεγάλων εταιρειών έχουν είναι εντελώς αντιπαραγωγικές.
Η Toyota και η Lexus έχουν πραγματοποιήσει αρκετές διαφημιστικές καμπάνιες αντι-EV, μεταξύ των οποίων μια που γελοιοποίησε τη BMW i3 και μια άλλη που απογοητεύει τα οχήματα plug-in εν γένει.

Παράξενα, οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν παρουσιάσει διαφημίσεις που φαίνεται ότι έχουν σχεδιαστεί για να πείσουν τους καταναλωτές να μην αγοράσουν τα δικά τους EVs - ένα Superbowl spot για το Audi e-tron φαίνεται να το απεικονίζει ως αυτοκίνητο όνειρο για το απώτερο μέλλον και μια πρόσφατη διαφήμιση του Toyota Corolla Hybrid γιόρτασε το γεγονός ότι δεν χρειάζεται να είναι συνδεδεμένο. (Η ειρωνεία! Το Prius Prime PHEV της Toyota είναι σήμερα το δεύτερο καλύτερο αυτοκίνητο σε πωλήσεις στην Αμερική).

Ένα άλλο spot ήταν μια διαφήμιση για  το VW e-Golf του 2014 που συνέδεε τον William Shatner και τον Leonard Nimoy να παρουσιάσουν ένα Ηλεκτρικό ως κορυφή της τεχνολογίας. Πιο πρόσφατα, στο πλαίσιο της έκκλησής του για το Dirty Diesel, η VW υποχρεώθηκε να κάνει ουδέτερες διαφημίσεις για τα ηλεκτρικά και ένα από αυτά περιείχε το Chevy Bolt. (Δεν έχουν παρουσιαστεί τηλεοπτικές διαφημίσεις για το Bolt, αλλά η GM έχει πραγματοποιήσει κάποιες σημαντικές καμπάνιες σε εκτυπωμένη μορφή.)

Ο Fred Lambert του Electrek λέει ότι η αγαπημένη του διαφήμιση για τα ηλεκτρικά οχήματα είναι στην πραγματικότητα ένα τυπωμένο σποτ για το Dodge Challenger Demon, το οποίο υποστηρίζει ότι το σπορ βενζινοκίνητο αυτοκίνητο έχει τις καλύτερες επιδόσεις στην αγορά, αλλά περιλαμβάνει εκλεπτυσμένη διατύπωση που εξαιρεί τα "EVs".

Η τελευταία συλλογή διαφημίσεων αντιπροσωπεύει μια νέα γενιά, με ένα νέο και πολύ πιο θετικό μήνυμα. Τέσσερα νέα τηλεοπτικά στίγματα εξυψώνουν τα πλεονεκτήματα των Ηλεκτρικών και καθιστούν εξίσου σημαντικό και σαφές ότι είναι διαθέσιμα για να αγοράσουν τώρα.

Η νέα διαφήμιση του Nissan για το LEAF ισοδυναμεί με την οδήγηση ενός EV να εκτοξεύεται στον αέρα, λέγοντας: "Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο  πρέπει να αισθάνεσαι την οδήγηση".
Σε μια συναρπαστική διαφήμιση από την Jaguar, το I-PACE κάνει ένα γύρο αργά το βράδυ της περίφημης πίστας Grand Prix του Μονακό, και η Jag μας λέει "Roar Silently." Αυτό ταιριάζει, γιατί το I-PACE στην πραγματικότητα δεν αγωνίζεται σε αγώνα eTrophy, σε συνδυασμό με τη Formula E, και η διάδοση του ηλεκτροκίνητου αθλητισμού είναι μια μεγάλη ευκαιρία για να συνειδητοποιήσουν οι καταναλωτές την ανώτερη απόδοση των Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων όπως είδαμε με την Bosch σε άλλο σχετικό άρθρο και την εμπλοκή της με την Formula E.

Οι καλύτερες από τις νέες διαφημίσεις Ηλεκτρικών αυτοκινήτων  είναι ένα τηλεοπτικό σποτ για το Audi e-tron, το οποίο αντιμετωπίζει μερικές από τις κοινές αντιρρήσεις για να προχωρήσει η εταιρεία ηλεκτρικά. (Η Audi θυμίζουμε ότι χορηγεί μια ομάδα της Formula E). Τέλος, μια χαμογελαστή οικογένεια συνδέει το φις σε έναν σύγχρονο σταθμό φόρτισης, μακριά από το χαοτικό βενζινάδικο.

Αυτό είναι ακριβώς το είδος του μηνύματος που πρέπει να δούμε, καθώς οι έρευνες συνεχίζουν να δείχνουν ότι οι καταναλωτές υποφέρουν από πολλές παρανοήσεις σχετικά με τα Ηλεκτρικά αυτοκίνητα (κάποιοι λογικές, άλλες γελοίες). Αλλά το αγαπημένο κομμάτι είναι στο τέλος: "Κλείστε το πλήρως ηλεκτρικό SUV e-tron.

Ασφάλεια σήμερα: "Ναι, είναι ένα ηλεκτρικό SUV και είναι διαθέσιμο για αγορά τώρα (η Audi άρχισε να παραδίδει το e-tron στις αντιπροσωπείες των ΗΠΑ τον Απρίλιο -ήδη και στην Ελλάδα).
Στην πραγματικότητα, η Audi έχει οργανώσει αρκετές διαφημιστικές καμπάνιες για το e-tron στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Στις αρχές του τρέχοντος έτους, οι τηλεοπτικές διαφημίσεις που κυκλοφορούσαν στην Αγγλία έδειξαν τις εκτός δρόμου ικανότητες του νέου EV και μια πινακίδα στο Βερολίνο έσπρωξε ένα σνακ στο Tesla, καλώντας το e-tron ένα "Musk-Have".

Billboards διαφημίζουν το e-tron γύρω από το Λος Άντζελες. Ένα ηλεκτρικό Audi εμφανίστηκε ακόμη και στην τελευταία ταινία Avengers, αν και το αποτέλεσμα ήταν πειραγμένο αφού με κάποιο περίεργο τρόπο, θεώρησαν σωστό να αντιγράφει τον ήχο των θορυβωδών κινητήρων βενζίνης. (Tesla επίσης έχουν επίσης εμφανιστεί σε κάποια βιντεοπαιχνίδια αγώνων ταχύτητας, με πλήρεις εξατμίσεις και ακουστική βενζινοκινητήρων).

 

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter

 

Newsletter

Έγγραφή στο ΝewsLetter