More

    Η Nissan ξεκινά επενδύσεις στην τεχνολογία των εργοστασίων της ύψους 33 δις Yen

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Νέες μέθοδοι παραγωγής θα εφαρμοστούν παγκοσμίως για την κατασκευή ηλεκτροκίνητων, έξυπνων και συνδεδεμένων αυτοκινήτων

    Η Nissan ανακοίνωσε σημαντικές επενδύσεις σε προηγμένες τεχνολογίες και εξοπλισμό για τα εργοστάσιά της σε όλο τον κόσμο.

    Αυτές οι καινοτομίες θα βοηθήσουν στην προσφορά μιας νέας γενιάς ηλεκτροκίνητων και έξυπνων αυτοκινήτων που ενσωματώνουν το όραμα Nissan Intelligent Mobility της εταιρείας, ενώ ταυτόχρονα καθιστούν τις λειτουργίες παραγωγής πιο ευέλικτες, αποδοτικές και βιώσιμες. Μετά από μια αρχική επένδυση περίπου 33 δισεκατομμυρίων γιεν στο εργοστάσιο Tochigi της Ιαπωνίας, με το έργο να πρόκειται να ολοκληρωθεί το 2020, οι τεχνολογίες αυτές θα εφαρμοστούν στα εργοστάσια της εταιρίας παγκοσμίως.

    Από το 1933, η Nissan βελτίωσε την ικανότητά της να παράγει μαζικά οχήματα με τα υψηλότερα δυνατά πρότυπα. Κατά την ίδια περίοδο, οι τεχνικοί takumi της εταιρείας έχουν τελειοποιήσει μια σειρά πολύπλοκων ή ευαίσθητων διαδικασιών που απαιτούν υψηλό βαθμό δεξιοτεχνίας.

    Αυτή η τελευταία επένδυση αντιπροσωπεύει μια απαραίτητη επανεξέταση της συμβατικής αυτοκινητοβιομηχανίας και αντιμετωπίζει τις διαρθρωτικές και τεχνικές προκλήσεις της παραγωγής οχημάτων που θα οδηγήσουν τη βιομηχανία σε μια νέα εποχή ηλεκτροκίνησης και ευφυΐας.

    «Αντιμετωπίζουμε μια άνευ προηγουμένου εξέλιξη στις δυνατότητες των οχημάτων μας», δήλωσε ο Hideyuki Sakamoto, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Nissan για την κατασκευή και τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας. «Η δουλειά μας είναι να κάνουμε αυτήν την εξέλιξη πραγματικότητα με το να ξανασκεφτούμε πώς κατασκευάζουμε αυτοκίνητα. Αυτό θα σημαίνει επίσης τη μετατόπιση των προσπαθειών των εξειδικευμένων τεχνικών μας από τεχνικές που έχουν ήδη κατακτήσει σε νέους, ανεξερεύνητους τομείς.»

    Οι επενδύσεις της Nissan θα αντιμετωπίσουν ορισμένα βασικά ζητήματα:

    Δημιουργώντας το μέλλον της κινητικότητας

    Η επόμενη γενιά αυτοκινήτων της Nissan θα είναι ηλεκτροκίνητη, έξυπνη και συνδεδεμένη. Αυτό προσθέτει νέα πολυπλοκότητα στο σχεδιασμό και την κατασκευή, απαιτώντας σημαντικές εξελίξεις στη μηχανική παραγωγής. Μία τέτοια πρόοδος είναι το «καθολικό σύστημα συναρμολόγησης κινητήρα» που αναπτύχθηκε από το Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης της Μηχανικής της Παραγωγής της Nissan.

    Η τοποθέτηση συστημάτων κίνησης στα αυτοκίνητα είναι μια μακρά διαδικασία και επίπονη εργασία για το προσωπικό της γραμμής συναρμολόγησης, το οποίο πρέπει να εγκαταστήσει πολλαπλά εξαρτήματα στη σειρά. Το νέο σύστημα της Nissan χρησιμοποιεί μια αυτόματη παλέτα για την ταυτόχρονη τοποθέτηση ολόκληρου του συστήματος κίνησης. Το σύστημα μετρά τις διαστάσεις του αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο κατά τη διάρκεια της τοποθέτησης, και η παλέτα κάνει μικρορυθμίσεις ανάλογα. Αυτό εξασφαλίζει ότι τα συστήματα τοποθετούνται με ακρίβεια ενός μικρού κλάσματος του χιλιοστόμετρου.

    Το νέο σύστημα είναι επίσης εξαιρετικά προσαρμόσιμο. Η ίδια παλέτα μπορεί να τοποθετήσει τρεις τύπους συστημάτων κίνησης (με κινητήρας εσωτερικής καύσης, το e-POWER και το καθαρά ηλεκτρικό) και μπορεί να συναρμολογήσει και να τοποθετήσει 27 διαφορετικούς συνδυασμούς μονάδων συστημάτων κίνησης.

    Ρομπότ με τη δεξιοτεχνία ενός τεχνίτη

    Η Nissan έχει αναπτύξει ορισμένες εξειδικευμένες δεξιότητες και διαδικασίες που, μέχρι τώρα, μπορούσαν να εκτελεστούν μόνο από εκπαιδευμένους τεχνίτες. Μέσα από μια εντατική διαδικασία συνεργασίας, οι τεχνίτες και οι μηχανικοί της Nissan έχουν ψηφιοποιήσει τμήματα αυτών των ευαίσθητων διαδικασιών και έχουν «εκπαιδεύσει» ρομπότ για να τις εκτελέσουν όλο το 24ωρο. Αυτό θα επιτρέψει στους τεχνίτες να επικεντρωθούν σε νέους, ανεξερεύνητους τομείς εμπειρογνωμοσύνης.

    Ένα παράδειγμα μιας τέτοιας εργασίας που μπορεί τώρα να αυτοματοποιηθεί είναι η στεγανοποίηση – εφαρμογή ενός υλικού που μοιάζει με πάστα στους αρμούς του αμαξώματος του οχήματος για την αποφυγή διείσδυσης νερού.

    Η στεγανοποίηση γίνεται γενικά από ειδικούς, καθώς η απαραίτητη επιδεξιότητα και ταχύτητα μπορεί να αποκτηθεί μέσω της εκπαίδευσης, αλλά δεν είναι εύκολο να αναπαραχθεί. Εκτός από την αυτοματοποίηση της διαδικασίας εφαρμογής του στεγανοποιητικού υλικού, οι μηχανικοί της Nissan ανέλυσαν τις ακριβείς κινήσεις και χειρονομίες των εκπαιδευμένων εργαζομένων όταν εφαρμόζουν και ολοκληρώνουν τη στεγανοποίηση και υπολόγισαν την πίεση που ασκείται σε κάθε στάδιο. Στη συνέχεια, μετέτρεψαν αυτές τις πληροφορίες σε οδηγίες για ρομπότ και έκαναν περαιτέρω βελτιώσεις μέσω εκτεταμένων δοκιμών και διόρθωσης σφαλμάτων.

    Ως αποτέλεσμα, τα ρομπότ μπορούν πλέον να εφαρμόζουν και να ολοκληρώνουν το στεγανοποιητικό υλικό γρήγορα και με ακρίβεια ακόμη και στους πιο σύνθετους αρμούς.

    NISSAN STARTS PLANT 2

    Δημιουργία καλύτερων χώρων εργασίας με τα ρομπότ

    Τα ρομπότ μπορούν πλέον να εκτελούν συγκεκριμένες επίπονες εργασίες, ελευθερώνοντας τους εργαζόμενους, ώστε αυτοί να εκτελούν πιο πολύτιμες εργασίες αλλού στη γραμμή. Αυτό βελτιώνει επίσης την εργονομία, καθιστώντας τα εργοστάσια χώρους ευκολότερης εργασίας.

    Ένα παράδειγμα είναι η εγκατάσταση μιας επένδυσης στο εσωτερικό της οροφής ενός αυτοκινήτου.

    Οι εργαζόμενοι πρέπει να εισέλθουν στην καμπίνα κάθε οχήματος για να εκτελέσουν αυτήν τη σωματικά απαιτητική εργασία. Η εργασία έχει γίνει ακόμη πιο δύσκολη καθώς τα αυτοκίνητα έρχονται με πιο συνδεδεμένα χαρακτηριστικά, προσθέτοντας τον αριθμό των συσκευών μέσα και γύρω από τις επενδύσεις της οροφής.

    Η λύση της Nissan είναι να χρησιμοποιεί ρομπότ για την εισαγωγή των επενδύσεων στο μπροστινό μέρος του οχήματος και στη συνέχεια για τη στερέωση του. Οι αισθητήρες παρακολουθούν τις αλλαγές στην πίεση και χρησιμοποιούν ένα λογικό σύστημα για να καθορίσουν πότε τα κλιπ έχουν ασφαλίσει στη θέση τους.

    Χαμηλότερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις

    Η Nissan εργάζεται επίσης για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων κατά την κατασκευή των αυτοκινήτων. Οι αλλαγές στη διαδικασία βαφής είναι ιδιαίτερα αισθητές.

    Τα αμαξώματα των αυτοκινήτων πρέπει συνήθως να βαφτούν σε υψηλές θερμοκρασίες, επειδή το ιξώδες της βαφής είναι δύσκολο να ελεγχθεί σε χαμηλότερες θερμοκρασίες. Αντίθετα, οι προφυλακτήρες είναι κατασκευασμένοι από πλαστικό, οπότε πρέπει να βαφτούν σε χαμηλές θερμοκρασίες. Αυτό απαιτεί δύο ξεχωριστές διαδικασίες βαφής για ένα όχημα.

    Η Nissan έχει αναπτύξει μια βαφή με βάση το νερό που διατηρεί το σωστό ιξώδες σε χαμηλές θερμοκρασίες, έτσι ώστε τα αμαξώματα και οι προφυλακτήρες να μπορούν να βαφτούν μαζί. Αυτό θα μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τη διαδικασία κατά 25%.

    Η Nissan θα χρησιμοποιήσει επίσης θαλάμους βαφής χωρίς νερό που επιτρέπουν τη συλλογή όλων των απορριμμάτων και την επαναχρησιμοποίησή του σε άλλες διαδικασίες παραγωγής.

    «Αυτές οι νέες τεχνολογίες και καινοτομίες βρίσκονται στο επίκεντρο της ανταγωνιστικότητας της εταιρείας», δήλωσε ο Sakamoto. «Θα εφαρμοστούν παγκοσμίως τα επόμενα χρόνια, στηρίζοντας το μέλλον του Nissan Intelligent Mobility και ενισχύοντας την ηγετική μας θέση στην τεχνολογία».

    Πηγές: NISSAN STARTS PLANT TECHNOLOGY ROLLOUT WITH 33 BILLION YEN INVESTMENT (iot-automotive.news)
    Nissan’s new production technologies for future automobiles – YouTube

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα