Η αντικατάσταση των πλευρικών καθρεφτών με κάμερες είναι από καιρό ένα concept-car φαντασίας, αλλά η Lexus ήταν η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που θα κατέστησε την τεχνολογία αυτή πραγματικότητα για ένα μαζικά παραγόμενο μοντέλο. Ενας νέος ψηφιακός εξωτερικός καθρέφτης έκανε το ντεμπούτο της στην αγορά της Ιαπωνίας τον περασμένο Οκτώβριο και χρησιμοποιεί εξωτερικές κάμερες και οθόνες μέσα στο αυτοκίνητο για να αντικαταστήσει τον παραδοσιακό καθρέφτη. Αυτό κτύπησε στα ίσα τεχνολογικά την Audi και το πλήρως ηλεκτρικό e-tron, αφού την πρόλαβε η Lexus στο θέμα της παραγωγής.
Audi e-tron & Audi e-tron S5
CFG ARCPOX
Και αν αυτή είναι η ιστορία σήμερα είδαμε τόσα (Ηλεκτρικά) αυτοκίνητα με ψηφιακές κάμερες αντί αναλογικούς πλευρικούς καθρέφτες που σκεφτήκαμε απλά να σας τα παρουσιάσουμε. Και φυσικά για τον επισκευαστικό κόσμο τι αυτό σημαίνει;
Honda Urban EV Concept Honda
Άλλος ένας μπελάς έρχεται να προστεθεί τεχνολογικά τόσο από πλευράς διάγνωσης όσο και τρόπου λειτουργίας. Γιατί οι κάμερες όπως ίσως γνωρίζετε μεταφέρουν τεράστιους όγκους ψηφιακών δεδομένων μέσω MOST δηλ. οπτικών ινών. Και εδώ χρειάζεται αρκετή δουλειά διάβασμα και εκπαίδευση!
Mitsubishi Engelberg tourer
Peugeot e-legend
Δεν έχουμε παρά να καλωσορίσουμε την Τεχνολογία αυτή η οποία απ’ ότι φαίνεται συνοδεύει αποκλειστικά τα ηλεκτρικά οχήματα. Εξάλλου εκπαιδευτικοί οργανισμοί όπως το Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ θα έχουν πολύ δουλειά με τις κάμερες αρχικά των παρμπρίζ και της στάθμευσης και στην συνέχεια με αυτές των πλευρικών καθρεφτών.
KIA Imagine & SIN CAR _L city & skoda electric vision IV
Υπομονή η τεχνολογία είναι ρευστή και εξελίσσεται.