Το νέο Nissan Leaf μπορεί να οδηγηθεί με ένα πεντάλ μόνο [video]

Η Nissan θέλει να μεταμορφώσει τον τρόπο που οδηγούμε με το νέο "e-pedal"

Παρά τις προσπάθειες πολλών κατασκευαστών αυτοκινήτων, το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων βρίσκεται σε αποδρομή. Από τότε που η πλημμύρα των ηλεκτρικών οχημάτων άρχισε να χτυπά την αγορά, οι περισσότερες εταιρείες φαίνεται ότι μάλλον προσφέρουν ηλεκτρικές εκδόσεις παρά χειροκίνητες επιλογές στη γκάμα τους. Αποκλείοντας κάποιες επιλεγμένες λύσεις, ο συνδυασμός και των δύο δεν θα είναι πιθανός πλέον σύντομα - και ο θάνατος του τρίτου πεντάλ φαίνεται να είναι κοντά, τουλάχιστον στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ωστόσο, η Nissan θέλει τώρα να εξαλείψει ένα ακόμη πεντάλ από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητά της. Η τελευταία έκδοση του Nissan Leaf που έχει τις καλύτερες πωλήσεις, θα έχει ένα πεντάλ γκαζιού 2 σε 1, και η Nissan ισχυρίζεται ότι αυτό θα κάνει την οδήγηση στην πόλη πολύ πιο εύκολη.

Πριν από την αποκάλυψη του Σεπτεμβρίου, η Nissan κυκλοφόρησε ένα άλλο teaser για το επόμενης γενιάς Leaf. Αφού ανάλυσε λεπτομερώς το σύστημα ProPILOT που θα επιτρέπει στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο να οδηγείται στον αυτοκινητόδρομο και να σταθμεύει σε επισφαλή σημεία, η Nissan αποκάλυψε ότι το νέο Leaf θα διαθέτει αυτό που ονομάζει «e-Pedal». Με τη λειτουηργία ενός διακόπτη, η τεχνολογία μετατρέπει το πεντάλ γκαζιού σε ηλεκτρονικό πεντάλ, επιτρέποντάς σας να επιταχύνετε, να επιβραδύνετε και να φρενάρετε με ένα μόνο πεντάλ. Υπάρχει η ελπίδα ότι η τεχνολογία αυτή θα κάνει την οδήγηση στην πόλη λιγότερο επίπονη και ενδεχομένως να μεταμορφώσει τον τρόπο που οδηγούμε.

Η Nissan λέει ότι η τεχνολογία e-Pedal είναι το πρώτο σύστημα λειτουργίας ενός πεντάλ στον κόσμο που επιτρέπει στον οδηγό να σταματήσει το αυτοκίνητο, ακόμη και σε λόφους, να παραμείνει στη θέση του και να συνεχίσει αμέσως την οδήγηση. Ισχυρίζεται ότι το 90 τοις εκατό των οδηγικών αναγκών μπορεί να καλυφθεί με το ηλεκτρονικό πεντάλ, αν και αναμφισβήτητα οι μετακινήσεις μέσα σε μια πόλη με συμφόρηση είναι αυτές που θα επωφεληθούν περισσότερο από την τεχνολογία αυτή, μειώνοντας την ανάγκη μετακίνησης του ποδιού από το ένα πεντάλ στο άλλο.

Το αν η τεχνολογία είναι επαναστατική είναι συζητήσιμο, δεδομένου ότι το e-Brake είναι ουσιαστικά ένα φανταχτερό όνομα για ένα επιθετικό σύστημα αναγεννητικής πέδησης. Άλλα EV όπως το Chevrolet Bolt υιοθετούν ένα παρόμοιο σύστημα, αν και χρησιμοποιούν χειριστήρια στο τιμόνι για να κάνουν το αναγεννητικό φρενάρισμα ισχυρότερο. Η Tesla, από την άλλη πλευρά, χρησιμοποιεί διαφορετικούς τρόπους για να ελέγξει την ισχύ του αναγεννητικού συστήματος. Χωρίς αμφιβολία, θα κυκλοφορήσουν πολλά άλλα teasers πριν από την αποκάλυψη του νέου Nissan Leaf στις 5 Σεπτεμβρίου.

Αυτή η τεχνολογία θα χρειαστεί σίγουρα χρόνο για να την συνηθίσει κάποιος, και εξακολουθούμε να είμαστε σκεπτικοί για το αν θα είναι τόσο χρήσιμη και διαισθητική όσο λέει η Nissan. Ωστόσο, με αυτήν την τεχνολογία και τις υποσχέσεις ημι-αυτονομίας στην κίνηση, το Nissan's Leaf θα μπορούσε να είναι ιδανικό για οδήγηση μέσα στην πόλη.

e-Pedal

Εύκολη οδήγηση χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ γκαζιού

Το e-Pedal επιτρέπει στον οδηγό να ξεκινήσει, να επιταχύνει, να επιβραδύνει και να σταματήσει χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ γκαζιού.

Για άμεση επιτάχυνση, πιέστε προς τα κάτω δυνατά το πεντάλ γκαζιού. Σηκώστε λίγο το πόδι σας από το πεντάλ και το e-Pedal μιμείται το πάτημα του πεντάλ φρένου, επιτρέποντας στο όχημα να επιβραδύνει και ακόμη και να σταματήσει εντελώς.

Στη κυκλοφορία μέσα στην πόλη με συχνά σταματήματα και ξεκινήματα, το e-Pedal μειώνει σημαντικά την ανάγκη αλλαγής του ποδιού από το ένα πεντάλ στο άλλο, καθιστώντας την οδήγηση απλούστερη και πιο ενδιαφέρουσα. Επιτρέπει ακόμη και τη σπορ οδήγηση σε δρόμους με στροφές, καθιστώντας τη διαδικασία της οδήγησης πιο συναρπαστική.

Επισκόπηση λειτουργίας

Το e-Pedal επιτρέπει στον οδηγό να ξεκινήσει, να επιταχύνει, να επιβραδύνει και να σταματήσει το αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ γκαζιού. Χρησιμοποιώντας μόνο ένα πεντάλ, λειτουργίες όπως: ο προσδιορισμός της απόστασης μέχρι το προπορευόμενο όχημα, η επιβράδυνση και το σταμάτημα κατά την κίνηση σε κατηφόρα, και το σταμάτημα στα φανάρια κυκλοφορίας, απλοποιήθηκαν δραστικά και έγιναν πιο βολικές.

Εκκίνηση - Επιτάχυνση

Ζήστε την ισχυρή απόκριση της επιτάχυνσης και του γκαζιού ενός EV.

Επιβράδυνση

Η απελευθέρωση του πεντάλ γκαζιού δημιουργεί μια δύναμη επιβράδυνσης (μέγιστο 0,2G) συγκρίσιμη με το πάτημα του πεντάλ φρένου. Χάρη στην διαχείριση με ακρίβεια του ηλεκτρονικού κινητήρα, το σύστημα e-Pedal μπορεί ακόμη και να προσφέρει ομαλή αυτοματοποιημένη επιβράδυνση κατά την κίνηση σε κατηφόρα.

epadal10

Σταμάτημα

Αφού το όχημα φτάσει σε πλήρη στάση, το υδραυλικό σύστημα φρένων ενεργοποιείται αυτόματα για να διατηρήσει το αυτοκίνητο ακινητοποιημένο. Το σύστημα μπορεί να κρατήσει το αυτοκίνητο σταματημένο σε δρόμο με κλίση (με κλίση έως περίπου 30 τοις εκατό) σε ανηφόρες και κατηφόρες.

Φώτα στοπ

Όπως και στα συμβατικά οχήματα, τα φώτα στοπ ανάβουν κατά την επιβράδυνση* ή το σταμάτημα.

* εφαρμόζεται όταν γίνεται υπέρβαση του σταθερού ρυθμού επιβράδυνσης

Επισκόπηση τεχνολογίας

Η χαλάρωση του πεντάλ γκαζιού κάνει τον κινητήρα να ξεκινήσει τη διαδικασία επιβράδυνσης του οχήματος. Τα φρένα ενεργοποιούνται αυτόματα όταν το αυτοκίνητο σταματήσει τελείως. Επίσης, τα φρένα εφαρμόζονται ταυτόχρονα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης, χρησιμοποιώντας και τους τέσσερις τροχούς για την επιβράδυνση του οχήματος με ασφάλεια.

Η ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ

Επιταχύνετε, φρενάρετε και σταματηστε με την χρηση ενος πεντάλ. Ακριβώς! Το ξεκούραστο e-Pedal είναι ότι χρειαζεστε στο Νεο Nissan LEAF. Είναι απλό, διασκεδαστικό και επιπλέον σας δίνει περισσότερο έλεγχο.

Με το ηλεκτρονικό πεντάλ της Nissan ( e-Pedal), μπορείτε να επιταχύνετε, να επιβραδύνετε και να φρενάρετε με μια κίνηση. Απλά αφήστε το γκάζι για αυτόματη πέδηση με ανατροφοδότηση και πιέστε για επιτάχυνση με βάση την τρέχουσα ταχύτητά σας. Είναι πολύ διασκεδαστικό και σας δίνει πολύ καλύτερο χειρισμό σε δρόμους με έντονες κλίσεις.

Πηγή: http://www.carbuzz.com/

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info[at]futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored YouTube redr linkedin