More

    Polestar 1 – Ένα πολικό αστέρι γεννιέται: 1η δοκιμή σύγκρουσης του αμαξώματος ανθρακονημάτων [Video]

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=
    • Ανάλυση 360° μέσω του στατικού δακτυλίου ανατροπής
    • 7 μέρες προετοιμασίας
    • 1 κονσόλα ελέγχου
    • 157 μέτρα πίστα δοκιμής
    • Φώτα Ημέρας 32 ΗΜΙ 2x
    • 12 κάμερες (1,000 fps)

    Το Polestar 1 το πρώτο μοντέλο της Polestar (της upper category του Volvo Group) βρίσκεται σε εξέλιξη, αλλά παρόλο που έχουμε όλες τις λεπτομέρειες, γνωρίζουμε ότι η δίθυρη έκδοση χρησιμοποιεί αμάξωμα ανθρακονημάτων. Το είδαμε φέτος στην έκθεση Σαλόνι της Γενεύης 2018.

    Αυτά τα αυτοκίνητα είναι βελτιστοποιημένα για το χιόνι, τη βροχή, τη ζέστη, το αρκτικό κρύο και κάθε επιφάνεια του δρόμου που μπορείτε να φανταστείτε.

    Η συγκεκριμένη δοκιμή σύγκρουσης αντιπροσωπεύει την πρώτη φορά που η Volvo Car Group αξιολόγησε την ισχύ ενός πολυμερούς αμάξώματος ενισχυμένου με ανθρακονήματα σε μια πραγματική κατάσταση σύγκρουσης.

    Συγκεκριμένα, το κουπέ περιλαμβάνει ένα χαλύβδινο αμάξωμα από πολυμερές ενισχυμένο ανθρακόνημα στο επάνω μέρος του. Είναι μια μοναδική διαμόρφωση και, ως εκ τούτου, η Polestar ήθελε να μάθει πώς να συμπεριφέρεται σε μια σύγκρουση. Έτσι, έχουμε τα αποτελέσματα στο βίντεο που παρουσιάστηκε παραπάνω.

    Polestar2

    Σε διάρκεια δύο λεπτών, το βίντεο διαθέτει το προετοιμασμένο τεστ σύγκρουσης, καθώς και την πραγματική δοκιμή, όπως φαίνεται σε αργή κίνηση από το πλάι και από πάνω.

    Το κουπέ συγκρούεται μετωπικά με 56 km / h, αλλά τα επακόλουθα δεν είναι τόσο κακά όσο θα περίμενε κανείς. Πολλά από αυτά είναι κάτω από την κατασκευή του αυτοκινήτου.

    “Ήμασταν πραγματικά ενθουσιασμένοι με αυτό το τεστ σύγκρουσης. Η πρώτη δοκιμή σύγκρουσης του Polestar 1 αφορούσε την εξερεύνηση του άγνωστου “, λέει ο Thomas Ingenlath, Διευθύνων Σύμβουλος της Polestar. “Αυτό είναι ένα κρίσιμο σημείο απόδειξης στην ανάπτυξη του Polestar 1. Αυτό το αυτοκίνητο ήταν σχεδιαστικά σωστό. Σε αντίθεση με ένα μεταλλικό αμάξωμα, όπου η κάμψη βοηθά τις ενσωματωμένες ζώνες απόσβεσης της σύγκρουσης, να μειώσουν το ποσοστό της ενέργειας σύγκρουσης που φτάνει στους επιβάτες του οχήματος, τα ανθρακονήματα διασκορπίζουν την ενέργεια με ρωγμές και θρυμματισμό”.

    Polestar1
     
    Δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στο αμάξωμα των ανθρακονημάτων στις ακραίες δυνάμεις που εμπλέκονται στην κρούση. Οι μηχανικοί επικεντρώθηκαν έτσι στην υποκείμενη δομή ατσάλινου αμαξώματος, και στη  κατασκευή των ανθρακονημάτων τύπου “dragonfly” που το ενισχύει, ώστε να διαχειριστεί τις δυνάμεις.

    Το πρωτότυπο  Polestar 1, επαλήθευσε μέρος της πρώτης σειράς της κατασκευής Polestar 1, που προωθούσε σε σταθερή μπαριέρα με 56 km / h, και προσομοιώνει μετωπική σύγκρουση.
    Το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειας έχει απορροφηθεί από τη δομή της σύγκρουσης του αυτοκινήτου, ενώ η υπόλοιπη ενέργεια μετριάζεται από τα πάνελ από ανθρακονήματα στην κατασκευή του αμαξώματος η οποία παρέμεινε άκαμπτη και δεν έδειξε σημάδια καταπόνησης μετά την δοκιμή σύγκρουσης.
       

    Polestar4
    Ο Zef van der Putten, υπεύθυνος για τα ανθρακονήματα στο Polestar, σχολιάζει ακόμη: “Το αποτέλεσμα αυτής της πρώτης δοκιμής σύγκρουσης επικυρώνει την απόφαση να κατασκευαστεί το αμάξωμα του Polestar 1 με ανθρακονήματα. Επιβεβαιώνει επίσης ότι ατ ανθρακονήματα υποστηρίζουν τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας. Αυτό είναι ένα παράδειγμα του πώς η Polestar πρωτοπορεί στην ανάπτυξη της νέας τεχνολογίας στον όμιλο Volvo Car Group».

    Polestar3
     
    Η δοκιμή συγκρούσεων διεξήχθη στο Κέντρο ασφάλειας αυτοκινήτων της Volvo στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, όπου τα αυτοκίνητα και άλλα οχήματα δοκιμάστηκαν σε συντριβή σε μεγάλο αριθμό προσομοιώσεων πραγματικού κόσμου.
    Απολaύστε τα σχετικά video

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα