Πόση ρομποτική τεχνολογία νομίζετε ότι κρύβεται πίσω από ένα τέτοιο εργοστάσιο;  Η Audi Hungaria ξεκινά τη σειρά παραγωγής ηλεκτρικών κινητήρων. Η παραγωγή ηλεκτρικών κινητήρων αποτελεί βασικό ορόσημο στην πορεία προς την ηλεκτροκίνηση

Πόση ρομποτική τεχνολογία νομίζετε ότι κρύβεται πίσω από ένα τέτοιο εργοστάσιο; 

Η Audi Hungaria ξεκινά τη σειρά παραγωγής ηλεκτρικών κινητήρων. Η παραγωγή ηλεκτρικών κινητήρων αποτελεί βασικό ορόσημο στην πορεία προς την ηλεκτροκίνηση. Μια νέα εποχή ξεκινά από την Audi Hungaria.

Η σειρά παραγωγής ηλεκτρικών κινητήρων ξεκίνησε επίσημα στο Győr. Οι ηλεκτροκινητήρες παράγονται σε ένα επίπεδο εργαστάσιο 8.500 τετραγωνικών μέτρων με καινοτόμο σχεδιασμό:
Αρθρωτή συναρμολόγηση.

Η εταιρεία έχει επενδύσει ένα διψήφιο ποσό εκατομμυρίων ευρώ για τη δημιουργία της εγκατάστασης παραγωγής αυτοκινήτων. Περίπου 100 άτομα απασχολούνται σε αυτόν τον νέο τομέα επί του παρόντος.

Για την παραγωγή ηλεκτρικών κινητήρων, η Audi Hungaria εγκατέστησε τον καινοτόμο εξοπλισμό παραγωγής μέσα σε ένα χρόνο. Τα τμήματα ανάπτυξης ηλεκτρικών κινητήρων και σχεδιασμού παραγωγής συνεργάστηκαν στενά με το πρωτότυπο κέντρο τεχνολογίας παραγωγής / παραγωγής στο Győr για να αναπτύξουν την απαιτούμενη τεχνογνωσία. Η τρέχουσα παραγωγική δυναμικότητα αφορά περίπου 400 ηλεκτρικοί κινητήρες άξονα κάθε μέρα και μπορεί να αυξηθεί σταδιακά. Προς το παρόν, απασχολούνται περίπου 100 άτομα σε αυτόν τον νέο τομέα, ο οποίος θα αυξηθεί σε πάνω από 130 έως το τέλος του έτους.

Η παραγωγή είναι με λειτουργία μιας βάρδιας, αλλά σύντομα θα αλλάξει σε τρεις βάρδιες.

Με τον στάτη - ένα από τα βασικά στοιχεία του ηλεκτροκινητήρα - ο στόχος είναι να εισαχθεί όσο το δυνατόν περισσότερο από λεπτό σύρμα χαλκού στο περίβλημα: όσο πιο σφιχτό είναι το τύλιγμα, τόσο πιο αποδοτική είναι η παροχή ισχύος. Ένα νέο κέντρο περιτύλιξης και τοποθέτησης στο Audi Hungaria καθιστά δυνατή την περιέλιξη σε βέλτιστη ποσότητα σύρματος χαλκού ιδιαίτερα συμπαγές και στη συνέχεια την εισάγει στο περίβλημα.

Ο ηλεκτρικός άξονας αποτελείται από άλλα μεγάλα εξαρτήματα όπως τα ηλεκτρονικά ισχύος, τα οποία βρίσκονται στο δικό τους περίβλημα, το κιβώτιο ταχυτήτων και δύο άξονες φλάντζας που μεταδίδουν την ισχύ στους τροχούς. Οι εργαζόμενοι παράγουν δύο ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης για κάθε Audi e-tron, καθώς κινούνται τόσο ο εμπρός όσο και ο πίσω άξονας - σε μετάβαση σε έκδοση quattro.

Ο εξοπλισμός παραγωγής, τα ρομπότ και ο σταθμός βιδώματος και μετρήσεων βρίσκονται σε σταθερές θέσεις αλλά δεν συνδέονται μεταξύ τους σε γραμμική ζώνη. Αντ 'αυτού, οι εργαζόμενοι παράγουν τα συστήματα μετάδοσης κίνησης σύμφωνα με μια αρθρωτή μέθοδο στα διάφορ στάδια παραγωγής. Παρά την προκαθορισμένη ακολουθία συναρμολόγησης, το αρθρωτό σύστημα επιτρέπει διακλαδώσεις και περισσότερο ελεύθερο πεδίο στην παραγωγική διαδικασία. Τα οχήματα χωρίς οδηγό, που ελέγχονται από ένα έξυπνο σύστημα πληροφορικής, μεταφέρουν τα μέρη στους σταθμούς εργασίας.

Δείτε το σχετικό Video

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter

 

Newsletter

Έγγραφή στο ΝewsLetter