More

    Nissan RE-LEAF: Ισχύς όταν χρειάζεται, όπου χρειάζεται

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Το πρωτότυπο EV παρέχει κινητή τροφοδοσία μετά από φυσικές καταστροφές

    ΠΑΡΙΣΙ – Η Nissan παρουσίασε ένα 100% ηλεκτρικό όχημα απόκρισης έκτακτης ανάγκης, σχεδιασμένο να παρέχει μια κινητή τροφοδοσία μετά από φυσικές καταστροφές ή ακραίες καιρικές συνθήκες.

    Το λειτουργικό πρωτότυπο RE-LEAF1 βασίζεται στο επιβατικό αυτοκίνητο Nissan LEAF, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής στον κόσμο.

    Παράλληλα με τις τροποποιήσεις για την πλοήγηση σε δρόμους που καλύπτονται από συντρίμμια, το RE-LEAF διαθέτει αδιάβροχες πρίζες τοποθετημένες απευθείας στο εξωτερικό του οχήματος, οι οποίες επιτρέπουν την τροφοδοσία συσκευών 110 έως 230 volt από την μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής χωρητικότητας του αυτοκινήτου.

    Το RE-LEAF μπορεί να οδηγηθεί στο κέντρο μιας ζώνης καταστροφών και να παρέχει μια πλήρως κινητή μονάδα τροφοδοσίας για να βοηθήσει τη διαδικασία διάσωσης. Το ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης ενέργειας μπορεί να χρησιμοποιεί ιατρικό εξοπλισμό, εξοπλισμούς επικοινωνίας, φωτισμού, θέρμανσης και άλλο εξοπλισμό που υποστηρίζουν τη ζωή.

    “Διερευνούμε συνεχώς τρόπους με τους οποίους τα ηλεκτρικά οχήματα μπορούν να εμπλουτίσουν τη ζωή μας, πέρα από τις μεταφορές με μηδενικές εκπομπές ρύπων”, δήλωσε η Helen Perry, επικεφαλής ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων και υποδομών για τη Nissan στην Ευρώπη. “Πρωτότυπα οχήματα όπως το RE-LEAF δείχνουν την πιθανή εφαρμογή των EV στη διαχείριση καταστροφών και αποδεικνύουν ότι η εξυπνότερη, καθαρότερη τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει στη διάσωση ζωών και να προσφέρει μεγαλύτερη ανθεκτικότητα.”

    Εφαρμογές των EV στον πραγματικό κόσμο κατά τη διάρκεια καταστροφών

    Οι φυσικές καταστροφές είναι η μεγαλύτερη αιτία διακοπών ρεύματος. Μια έκθεση της Παγκόσμιας Τράπεζας του 2019 διαπίστωσε ότι οι φυσικές καταστροφές και η κλιματική αλλαγή προκάλεσαν το 37% των διακοπών στην Ευρώπη μεταξύ 2000 και 2017 και το 44% των διακοπών στις ΗΠΑ κατά την ίδια περίοδο.

    Όταν χτυπήσει μια καταστροφή, ο χρόνος για την αποκατάσταση της παροχής ηλεκτρικού ρεύματος είναι συνήθως 24 έως 48 ώρες, ανάλογα με τη σοβαρότητα της ζημιάς. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, τα ηλεκτρικά οχήματα μπορούν να παρέχουν κινητή ισχύ έκτακτης ανάγκης μηδενικών εκπομπών.

    Η Nissan δημιούργησε το RE-LEAF για να δείξει τις δυνατότητες των ηλεκτρικών οχημάτων στην αποκατάσταση καταστροφών. Αν και είναι απλώς μια λειτουργική ιδέα, η τεχνολογία χρησιμοποιείται ήδη στον πραγματικό κόσμο. Στην Ιαπωνία, η Nissan χρησιμοποίησε το LEAF για την παροχή έκτακτης ανάγκης και μεταφοράς μετά από φυσικές καταστροφές από το 2011 και η εταιρεία έχει δημιουργήσει συνεργασίες με περισσότερες από 60 τοπικές κυβερνήσεις για να υποστηρίξει τις προσπάθειες ανακούφισης από καταστροφές.

    Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Nissan μπορούν επίσης να λειτουργήσουν ως κινητές μπαταρίες αποθήκευσης για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος σε σπίτια και στην κοινωνία σε καταστάσεις μη έκτακτης ανάγκης μέσω της υπηρεσίας Nissan Energy Share, δημιουργώντας ένα μοντέλο διανομής ενέργειας που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη σταθεροποίηση της προσφοράς και της ζήτησης ενέργειας. Το RE-LEAF χρησιμοποιεί τη δυνατότητα αμφίδρομης φόρτισης του LEAF, ένα τυπικό χαρακτηριστικό του μοντέλου από την παρουσίαση του το 2010. Αυτό σημαίνει ότι το LEAF μπορεί όχι μόνο να “τραβήξει” ισχύ για να επαναφορτίσει την μπαταρία υψηλής χωρητικότητας, αλλά και να “σπρώξει” πίσω στο δίκτυο μέσω τεχνολογίας V2G (Όχημα προς Δίκτυο), ή απευθείας σε ηλεκτρικές συσκευές μέσω V2X (Όχημα προς Οτιδήποτε).

    Βελτίωση της επιβίωσης με το ηλεκτρικό όχημα

    Λειτουργώντας ως φορητός σταθμός παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος, το τελευταίας γενιάς Nissan LEAF e + με μια πλήρως φορτισμένη μπαταρία 62 kilowatt-hour μπορεί να παρέχει αρκετή ηλεκτρική ενέργεια για να τροφοδοτήσει το μέσο ευρωπαϊκό νοικοκυριό για έξι ημέρες.

    Ως όχημα αποκατάστασης καταστροφών, το RE-LEAF μπορεί να τροφοδοτεί ταυτόχρονα πολλές συσκευές. Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα που βασίζονται στη χρήση ισχύος 230 volt:

    • Ηλεκτρικό κομπρεσέρ – 24 ώρες – 36 kWh
    • Ανεμιστήρας πίεσης – 24 ώρες – 21,6 kWh
    • Βραστήρας 10 λίτρων – 24 ώρες – 9,6 kWh
    • Ιατρικός αναπνευστήρας εντατικής θεραπείας – 24 ώρες – 3 kWh
    • Προβολέας LED 100 watt – 24 ώρες – 2,4 kWh

    Μόλις αποκατασταθεί η διανομή ηλεκτρικής ενέργειας στην περιοχή, τα ηλεκτρικά οχήματα μπορούν να επαναφορτιστούν και να παρέχουν μεταφορά μηδενικών εκπομπών – έως 385 χιλιόμετρα2 με μία μόνο φόρτιση μιας μπαταρίας ενός LEAF e+.

    “Τα ηλεκτρικά οχήματα αναδύονται ως μία από τις τεχνολογίες που μπορούν να βελτιώσουν την επιβίωση στον τομέα της ενέργειας”, δήλωσε ο Perry. “Διαθέτοντας χιλιάδες ηλεκτροκίνητα οχήματα σε κατάσταση αναμονής, είτε ως οχήματα υποστήριξης καταστροφών είτε συνδεδεμένα στο δίκτυο μέσω της τεχνολογίας Vehicle-to-Grid, είναι απόλυτα ικανά να δημιουργήσουν μια εικονική μονάδα παραγωγής ενέργειας για τη διατήρηση της παροχής ενέργειας.”

    1. Το “RE” αναφέρεται σε τρία στοιχεία ετοιμότητας για καταστροφές: αντίδραση, ανάκαμψη και ανθεκτικότητα
    2. Πρότυπο WLPT

    https://global.nissannews.com/en/releases/release-93464f7850c37fb62e4006e33412151f-nissan-re-leaf-power-when-its-needed-where-its-needed

    ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α

    Το Nissan RE-LEAF με λεπτομέρειες

    Το Nissan RE-LEAF υποστηρίζει τα τρία «RE» της ετοιμότητας για καταστροφές – παρέχοντας μια επείγουσα αντίδραση (response), βοηθώντας την ανθρωπιστική ανάκαμψη (recovery) και βελτιώνοντας την ανθεκτικότητα (resilience) της κοινότητας για το μέλλον.

    Το πορτοκαλί χρώμα του RE-LEAF είναι ένας χαιρετισμός στην αρχαία ελληνική λέξη για το κεχριμπάρι – το ήλεκτρον – την προέλευση της λέξης ηλεκτρισμός. Αυτό συνδυάζεται με το συνδυασμό μπλε χρώματος του οράματός μας Nissan Intelligent Mobility για να αναφέρουμε τις συνδεδεμένες ικανότητες του πρωτότυπου. Μια λυχνία LED που τοποθετείται στην οροφή εμφανίζει επίσης πορτοκαλί αναβοσβήματα για να προειδοποιεί τους άλλους χρήστες του δρόμου για την προσέγγιση του οχήματος.

    Για να μπορεί το αυτοκίνητο να πλοηγηθεί στους δρόμους με εμπόδια ή πεσμένα συντρίμμια, το ύψος οδήγησης του RE-LEAF αυξήθηκε κατά 70 χιλιοστά στα 225 mm με ένα προσαρμοσμένο “προστατευτικό κάρτερ” για την προστασία του δαπέδου του αυτοκινήτου. Ευρύτερα μετατρόχια (+90 mm εμπρός / + 130 mm πίσω), προσαρμοσμένοι θόλοι τροχών, λασπωτήρες και ελαστικά παντός εδάφους σε σπορ τροχούς 17 ιντσών προσθέτουν στη δυνατότητα.

    Η μεγάλη χωρητικότητα και η υψηλή αξιοπιστία της μπαταρίας ιόντων λιθίου του LEAF διασφαλίζει μια σταθερή τροφοδοσία ρεύματος για την υποστήριξη πολλαπλών συσκευών. Το ενσωματωμένο σύστημα διαχείρισης ενέργειας μπορεί να παρέχει την ισχύ της μπαταρίας RE-LEAF έως και 230 volts. Υπάρχουν τρεις παροχές – δύο αδιάβροχες εξωτερικές παροχές τύπου C για εύκολη πρόσβαση και μια εσωτερική οικιακή πρίζα τοποθετημένη στο πορτ μπαγκάζ.

    Τα πίσω καθίσματα έχουν αφαιρεθεί και το δάπεδο είναι επίπεδο για να παρέχει χώρο αποθήκευσης για το βασικό εξοπλισμό. Ένας προσαρμοσμένος κλωβός διαχωρίζει επίσης τα μπροστινά καθίσματα από την περιοχή φορτίου.

    Μόλις το RE-LEAF φτάσει σε μια ζώνη καταστροφών, ένα κατά παραγγελία πτυσσόμενο γραφείο εκτείνεται από το πορτ μπαγκάζ με οθόνη LED 32 ιντσών και ειδικό τροφοδοτικό, δημιουργώντας έναν επιχειρησιακό κόμβο για την εκτέλεση επικοινωνιών και τη διαχείριση της διαδικασίας αποκατάστασης.

    Μόλις αποκατασταθεί η ισχύς, το LEAF μπορεί να επαναφορτιστεί χρησιμοποιώντας τρία προφίλ φόρτισης, ακόμη και χρησιμοποιώντας οικιακές πρίζες εάν δεν υπάρχει διαθέσιμη υποδομή για τα ηλεκτρικά οχήματα σε άμεση γειτνίαση.

    Τύπος φορτιστή Χωρητικότητα μπαταρίας 40 kWh Χωρητικότητα μπαταρίας 62 kWh

    Οικιακή πρίζα 3.7 kW 11.5 ώρες (0-100%) 18 ώρες (0-100%)

    7 kW τύπου 2 7,5 ώρες (0-100%) 11.5 ώρες (0-100%)

    50 kW CHAdeMO 60 λεπτά (20-80%)* 90 λεπτά (20-80%)*

    * Ενδεικτικός χρόνος φόρτισης με βάση την αρχική φόρτιση 20% και τη χρήση ενός γρήγορου φορτιστή CHAdeMO (50KW). Ο χρόνος μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τις συνθήκες φόρτισης, συμπεριλαμβανομένου του τύπου και της κατάστασης του φορτιστή, της θερμοκρασίας της μπαταρίας και της θερμοκρασίας περιβάλλοντος στο σημείο χρήσης.

    Τεχνικές προδιαγραφές RE-LEAF

    Βασικό μοντέλο Nissan LEAF Tekna
    Ελαστικά BF Goodrich Baja All Terrain Tires 225/65/17
    Τροχοί Compomotive MO5 8″ x 17″
    Θόλοι Bespoke GRP composite 40 mm wide arches
    Απόσταση από το έδαφος 225 mm
    Μετατρόχια (εμπρός/πίσω) 1830 mm/1890 mm (αυξημένο από 1740 mm/1760 mm)

    Οι τροποποιήσεις του οχήματος πραγματοποιήθηκαν από την RJN, μια εταιρεία οχημάτων με έδρα στο Ηνωμένο Βασίλειο, με διαχείριση έργων από την GTA Global Ltd.

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα