Η Sandy Munro συζητά για τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης, μεγάλα χυτήρια Tesla και ενεργοποιημένο με φως υδρογόνο [Video]

Ο Sandy Munro αξίζει εξηγεί εξαιρετικά τεχνικά θέματα μηχανικής EV σε ένα ελκυστικό και προσβάσιμο στυλ. Η πιο πρόσφατη εμφάνισή του ήταν μια συζήτηση για την επόμενη γενιά τεχνολογιών EV.

Ο Munro κάλυψε μια καταπληκτική έκταση σε αυτήν την παρουσίαση διάρκειας μιας ώρας, συμπεριλαμβανομένων αρκετών αναδυόμενων τεχνολογιών EV - μπαταρίες στερεάς κατάστασης, mega-castings και VTOLS - καθώς και μερικά concepts αιχμής που ακόμη και οι πρώτοι υιοθέτες δεν τα έχουν άκουσει ακόμα.

Ο Sandy μάς δίνει μια πληθώρα πληροφοριών σχετικά με τα σχέδια της Tesla να χρησιμοποιούν τα λεγόμενα mega-castings για το πλαίσιο του οχήματος της - μια καινοτομία που θα μπορούσε να προσφέρει σημαντική εξοικονόμηση κόστους, χρόνου παραγωγής και πολυπλοκότητας. Στη συνέχεια συζητά τα επόμενα σύνορα στην αποθήκευση ενέργειας - θα κερδίσουν τα νέα 4680 στοιχεία της Tesla, μια μελλοντική χημεία στερεάς κατάστασης ή κάποια μορφή κυψελών καυσίμου υδρογόνου; (Ακολουθεί μια υπόδειξη: όλοι έχουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους, κάτι που ο Sandy εξηγεί με μεγάλη τεχνική λεπτομέρεια.)

Οι θαυμαστές της Tesla θα βρουν πολλά για να τους ενδιαφέρουν εδώ, καθώς ο Sandy μας περνάει από την ιστορία της σταδιακής συρρίκνωσης του κόστους της μπαταρίας της Καλιφόρνια, και εξηγεί τη νοοτροπία της Tesla που καθιστά την εταιρεία σαν ένα εργοστάσιο καινοτομίας.

Τα μειονεκτήματα των κυψελών καυσίμου υδρογόνου ως μέσου αποθήκευσης ενέργειας για οχήματα είναι γνωστά:

  • Κακή απόδοση
  • Δυσκολία παραγωγής Η2 από καθαρές πηγές
  • Η βαριά άνοδος της ανάπτυξης ενός εντελώς νέου δικτύου υποδομής τροφοδοσίας.

Ωστόσο, ο Sandy μας πληροφορεί για μια αναδυόμενη τεχνολογία που υποψιαζόμαστε ότι λίγοι έχουν ακούσει για: υδρογόνο ενεργοποιημένο με το φως, το οποίο έχει τη δυνατότητα να παρέχει περισσότερη ενεργειακή πυκνότητα από τις μπαταρίες με μερικά από τα μειονεκτήματα των κυψελών καυσίμου. (Αν ήταν κάποιος άλλος από τον Sandy που μιλούσε για αυτό, πιθανότατα θα τον απέρριπτα ως έναν άλλο πάροχο αέναης κίνησης, αλλά παρακολουθήστε το βίντεο και ελέγξτε τα δεδομένα.)

Αυτό δεν είναι το μόνο νέο εδώ - ο Sandy αναφέρει έναν ειδικό επισκευής Tesla που μπορεί να επαναφέρει τις παλιές μπαταρίες στο μεγαλύτερο μέρος της αρχικής τους χωρητικότητας σε ένα κλάσμα του κόστους ενός νέου πακέτου. Μια νέα χημεία μπαταριών που αναπτύχθηκε από την GM και δεν έλαβε σχεδόν καμία κάλυψη τύπου. Και τι συμβαίνει στο QuantumScape, ένας πολλά υποσχόμενος προγραμματιστής τεχνολογίας μπαταριών στερεάς κατάστασης που ήταν πρόσφατα στόχος επιθέσεων στον τύπο.

Αυτή η συμπυκνωμένη παρουσίαση με όλες τις πληροφορίες της αξίζει να την παρακολουθήσετε στο σύνολό της.

Δείτε το σχετικό Video

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info[at]futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored YouTube redr linkedin