More

    Που μπορεί να χρησιμοποιηθεί το σύστημα ηλεκτροκίνησης CeTrax της ZF, του οποίου μαζική παραγωγή ξεκινά σύντομα; [videos]

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Το τρίτο τρίμηνο του 2020, στο εργοστάσιο της ZF, στο Friedrichshafen της Γερμανίας, ξεκινά η μαζική παραγωγή του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης CeTrax της ZF. Η πολωνέζικη εταιρία κατασκευής λεωφορείων Solaris είναι ένας από τους πρώτους μεγάλους πελάτες του συστήματος.

    Μέχρι τώρα, η ZF ήταν γνωστή ως προμηθευτής κατασκευαστών λεωφορείων με το σύστημα κίνησης AxTrax AVE. Η εταιρεία επεκτείνει πλέον τις λύσεις ηλεκτροκίνησης που προσφέρει με ένα νέο σύστημα ηλεκτροκίνησης το οποίο είναι κατάλληλο αφενός για μετατροπές οχημάτων, αλλά και για νέες κατασκευές λεωφορείων.

    «Η έναρξη της μαζικής παραγωγής του νέου συστήματος ηλεκτρικής κίνησης για λεωφορεία δείχνει τον πρωτοποριακό ρόλο που διαδραματίζει η ZF στην ηλεκτροκίνηση των μεταφορών», λέει ο Δρ Andreas Grossl, Ανώτερος Αντιπρόεδρος του τμήματος Axle and Transmission Systems for Buses της ZF. «Το CeTrax είναι ένα άλλο δομικό στοιχείο στο δρόμο για τις τοπικές δημόσιες συγκοινωνίες χωρίς εκπομπές καυσαερίων».

    Η ZF παρουσίασε το νέο της σύστημα στο κοινό για πρώτη φορά το 2017 – τοποθετημένο σε ένα όχημα δοκιμών. Η ενέργεια για τον κινητήρα μπορεί να προέρχεται από διάφορες πηγές, δηλαδή από μπαταρίες, εναέριες γραμμές ή υπερπυκνωτές. Επιπλέον, η γερμανική εταιρεία τονίζει ότι το σύστημα μπορεί επίσης να ενσωματωθεί σε μια διαμόρφωση οχήματος με παραγωγή ισχύος από ενεργειακά στοιχεία υδρονόνου.

    Ως ένας από τους πρώτους πελάτες της, η ZF αναφέρει την πολωνέζικη εταιρία Solaris, η οποία θέλει να εγκαταστήσει το CeTrax στο νέο της μοντέλο, το ηλεκτρικό Urbino 15 LE. Σύμφωνα με μια ανακοίνωση της Solaris, ο κινητήρας θα κινεί τον μεσαίο άξονα του ηλεκτρικού της λεωφορείου με ισχύ 300 kW.

    Είναι επίσης γνωστό ότι η εταιρία κατασκευής λεωφορείων από την Λευκορωσία, η MAZ θα χρησιμοποιήσει το CeTrax στο πρώτο της ηλεκτρικό λεωφορείο, το MAZ 303E10.

    Η εταιρία e-troFit, που ειδικεύεται στις μετατροπές λεωφορείων, συνεργάζεται εδώ και καιρό με την ZF για τη μετατροπή πετρελαιοκίνητων λεωφορείων σε ηλεκτροκίνητα χρησιμοποιώντας και τις δύο λύσεις ηλεκτροκίνησης που προσφέρει η ZF.

    Οι τρέχουσες τεχνολογικές εξελίξεις αποδεικνύουν ότι μπορούμε να έχουμε τα πρώτα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία που θα προέλθουν από την μετατροπή πετρελαιοκίνητων οχημάτων. Με βάση την ισχύουσα νομοθεσία, η κυκλοφορία αυτών των οχημάτων στην Ελλάδα δεν επιτρέπεται. Η νομοθεσία για τις μετατροπές των οχημάτων σε ηλεκτροκίνητα συνολικά είναι αναγκαίο να προσαρμοστεί στην τρέχουσα πραγματικότητα, άμεσα. Αναγκαία είναι επίσης η θέσπιση διαδικασιών και φορέων πιστοποίησης για τις μετατροπές αυτές. Τη θέση μας αυτή την κάνουμε γνωστή εδώ και αρκετό καιρό. Και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε μέχρι να γίνει πράξη.

    Του Αργύρη Κοτσιλιέρη

    Πηγή: https://www.zf.com/

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα