More

    Σχέδιο κινήτρων 5 δισ. Ευρώ για τη Γερμανική αγορά αυτοκινήτων

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Το Γερμανικό υπουργείο είπε ότι θα προτείνει κίνητρα 5,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την ενίσχυση των πωλήσεων

    Οι επικεφαλής των συνδιοικητικών Σοσιαλδημοκρατών (SPD) και των Χριστιανοδημοκρατών της Άνγκελα Μέρκελ (CDU) αναμένεται να παρουσιάσουν το συνολικό πακέτο τόνωσης την ερχόμενη Τρίτη, το οποίο θα μπορούσε να ανέλθει σε 80 δισεκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με μια έκθεση των ΜΜΕ.

    Η πρόταση του υπουργείου Οικονομίας είναι να καταβάλλονται ασφάλιστρα αγοράς σε αγοραστές ηλεκτρικών οχημάτων και συμβατικών αυτοκινήτων που κοστίζουν λιγότερο από 77.350 ευρώ το καθένα, με το πρόγραμμα να λήγει στο τέλος του έτους, ανέφεραν οι πηγές.

    Τα σχέδια προβλέπουν ένα βασικό ασφάλιστρο 2.500 ευρώ ανά αυτοκίνητο, το οποίο θα συμπληρωθεί κατά 500 ευρώ για οχήματα με εξοικονόμηση καυσίμου. Τα υπάρχοντα προγράμματα κινήτρων θα αυξηθούν κατά 1.500 ευρώ για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και 750 ευρώ για υβριδικά.

    Η πρόταση εξακολουθεί να έχει σημαντικά εμπόδια, διότι ορισμένοι πολιτικοί θέλουν μόνο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να λάβουν επιδοτήσεις για να βοηθήσουν στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής.
    Ο επικεφαλής του SPD Norbert Walter-Borjans δήλωσε στο Reuters ότι ήταν υπέρ της υποστήριξης της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά ότι η παροχή κινήτρων για αγορές συμβατικών κινητήρων καύσης ήταν λάθος.

    “Εάν το κράτος επιδοτεί (καινούργια αυτοκίνητα), τότε αυτό πρέπει να συμβαδίζει με μια αλλαγή προς εναλλακτικούς κινητήρες. Εάν υπάρχουν εκπτώσεις, τότε αυτές πρέπει να ισχύουν για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα”, δήλωσε ο Walter-Borjans.

    Ορισμένοι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής και βιομηχανικοί όμιλοι έχουν εκφραστεί ενάντια στα ασφάλιστρα για την αγορά αυτοκινήτων, υποστηρίζοντας ότι το πρόγραμμα τόνωσης θα πρέπει να τηρεί τις πολιτικές για την αλλαγή του κλίματος και να μην ευνοεί μια μόνο βιομηχανία.

    Οι παγκόσμιες πωλήσεις αυτοκινήτων έχουν μειωθεί καθώς οι γραμμές παραγωγής και οι εκθεσιακοί χώροι κλείνουν ως απάντηση στην πανδημία coronavirus και μια έρευνα επιχειρηματικής πίστης από το Ινστιτούτο Ifo αυτό το μήνα έδειξε ότι ο γερμανικός τομέας αυτοκινήτων βρίσκεται στη χαμηλότερη πτώση από το 1991.

    Πηγή
    https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=rm&ogbl#inbox/FMfcgxwHNgfqvhLtBsdXsNKXgzFMKQzh

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα