More

    Αναβάθμιση Standards Εκπομπών Euro 7

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Νέα νομοθεσία για τις εκπομπές Euro 7 για αυτοκίνητα, φορτηγά, φορτηγά και λεωφορεία στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) θα μπορούσε να εγκριθεί το τέταρτο 4μηνο του 2021, σύμφωνα με έναν οδικό χάρτη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που έχει κυκλοφορήσει.

    Η ενημέρωση ακολουθεί το πρόσφατο κλείσιμο μιας περιόδου δημόσιας διαβούλευσης η οποία προσέλκυσε σχεδόν 70 απαντήσεις από τα ενδιαφερόμενα μέρη – πολλοί από αυτούς προμηθευτές του κλάδου, των εμπορικών ενώσεων και των τοπικών αρχών.

    Σε μια νέα εκτίμηση της Επιτροπής, αυτή δήλωσε: «Η αυτοκινητοβιομηχανία της ΕΕ πρέπει να οδηγήσει την παγκόσμια μετάβαση σε οχήματα μηδενικών εκπομπών, αντί να ακολουθήσει το προβάδισμα άλλων. Αυτό θα επιτρέψει στη αυτοκινητοβιομηχανία να εκμεταλλευτεί τις επιχειρηματικές ευκαιρίες που προσφέρονται.
    «Έχουν καταβληθεί σημαντικές προσπάθειες τα τελευταία τέσσερα χρόνια για τη μείωση των εκπομπών των ατμοσφαιρικών ρύπων, ιδίως μετά το Dieselgate. Παράλληλα, νέες ηλεκτρικές μεταδόσεις κίνησης – ηλεκτρικές μπαταρίες και υδρογόνο – εμφανίζονται ως εναλλακτική λύση για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ωστόσο, παρόλο που η ανάπτυξη τέτοιων τεχνολογιών επιταχύνεται, εξακολουθεί να είναι αργή”.

    Εν τω μεταξύ, πρέπει να γίνουν περισσότερα για να «καθαρίσουμε» τον κινητήρα εσωτερικής καύσης για να διασφαλιστεί η προστασία της ανθρώπινης υγείας στις αστικές περιοχές και να αποφευχθεί ο κατακερματισμός της εσωτερικής αγοράς λόγω μεμονωμένων εθνικών πρωτοβουλιών (π.χ. απαγορεύσεις ντίζελ, απαγορεύσεις βενζίνης).

    “Ο οδικός χάρτης της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας συνεπώς περιλαμβάνει πρόταση για αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών ατμοσφαιρικών ρύπων για οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης έως το 2021. Δεδομένης της συνολικής φιλοδοξίας της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας, κάθε πιθανή πολιτική δράση για αυστηρότερα όρια εκπομπών ατμοσφαιρικών ρύπων πρέπει επίσης να λάβει υπόψη την ΕΕ στόχος της επίτευξης της κλιματικής ουδετερότητας έως το 2050.”

    Οι παρατηρητές της βιομηχανίας πιστεύουν ότι τα ισχύοντα πρότυπα εκπομπών Euro6 / VI δεν έχουν επιτύχει πλήρως τον στόχο τους να περιορίσουν αποτελεσματικά όλα τα όρια επιβλαβών ατμοσφαιρικών ρύπων από καινούργια οχήματα και έχουν επηρεαστεί από διάφορους παράγοντες, ιδίως επειδή, σύμφωνα με την επιτροπή: «Τα τρέχοντα πρότυπα εκπομπών οχημάτων είναι ότι παρεμποδίζονται από την πολυπλοκότητά τους. Συγκεκριμένα, υπάρχουν ξεχωριστά ρυθμιστικά πλαίσια για αυτοκίνητα / φορτηγά και φορτηγά / λεωφορεία, διαφορετικές ημερομηνίες έναρξης ισχύος για τα βήματα Euro 6 / VI, πολλές διαφορετικές δοκιμές εκπομπών, όλες οι οποίες είναι περίπλοκες και διαφορές στα πρότυπα εκπομπών βάσει καυσιίων και τεχνολογίας. “

    Η Επιτροπή δήλωσε ότι είχε προσδιορίσει ένα προκαταρκτικό σύνολο τριών επιλογών πολιτικής για την επίτευξη του στόχου της για βελτίωση της ποιότητας του αέρα.

    Η επιλογή 1 θα εξετάσει μια στενή αναθεώρηση του Euro 6 / VI και θα αντιμετωπίσει τις βασικές προκλήσεις απλούστευσης και συνοχής 3 σε ένα όλο και πιο περίπλοκο περιβάλλον. Αυτή η επιλογή θα περιλαμβάνει τη θέσπιση ενός ενιαίου προτύπου εκπομπών ατμοσφαιρικών ρύπων για αυτοκίνητα, φορτηγά, φορτηγά και λεωφορεία. Θα περιλαμβάνει επίσης την απλοποίηση των υφιστάμενων δοκιμών εκπομπών, διατηρώντας παράλληλα μια εστίαση στις δοκιμές πραγματικού κόσμου.

    Η επιλογή 2 θα εξετάσει μια ευρύτερη αναθεώρηση του Euro 6 / VI συμπεριλαμβάνοντας, εκτός από τα μέτρα της επιλογής 1, αυστηρότερα όρια εκπομπών ατμοσφαιρικών ρύπων για όλα τα οχήματα. Αυτό συνεπάγεται αυστηρότερα όρια εκπομπών για ρυθμιζόμενους ατμοσφαιρικούς ρύπους3 ή / και νέα όρια εκπομπών για τους μη ρυθμιζόμενους ατμοσφαιρικούς ρύπους, συμπεριλαμβανομένων των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου εκτός CO2.

    Η επιλογή 3 θα εξετάσει μια συνολική αναθεώρηση του Euro 6 / VI εισάγοντας, εκτός από τα μέτρα της επιλογής 2, παρακολούθηση εκπομπών πραγματικού κόσμου καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής ενός οχήματος. Δεδομένα σχετικά με τις εκπομπές ατμοσφαιρικών ρύπων που συλλέγονται μέσω εποχούμενης παρακολούθησης (OBM) στη συνέχεια θα υποστηρίξουν την επιτήρηση της αγοράς και τον έλεγχο συμμόρφωσης εν χρήσει. Αυτά τα δεδομένα μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για τεχνικούς ελέγχους (δηλαδή περιοδικές τεχνικές επιθεωρήσεις και τεχνικές οδικές επιθεωρήσεις) ή / και για αυτόματη ενεργοποίηση μιας λειτουργίας μηδενικών εκπομπών ανάλογα με τη θέση ενός οχήματος («geo-fencing»).

    Τα σχόλια στα σχέδια της Επιτροπής ήταν εκτεταμένα. Η Transport for London είπε: «Η Αρχή του Λονδίνου χαιρετίζει την ευκαιρία να σχολιάσει την ανάπτυξη νέων ευρωπαϊκών προτύπων εκπομπών για αυτοκίνητα, φορτηγά, φορτηγά και λεωφορεία. Πιστεύουμε ότι είναι πολύτιμο να ανταποκριθούμε δεδομένου ότι η κακή απόδοση των προηγούμενων προτύπων Euro καθυστέρησε τις βελτιώσεις στην ποιότητα του αέρα του Λονδίνου.

    Εν τω μεταξύ, η Bosch σχολίασε: “Ο αντίκτυπος της οδικής κυκλοφορίας στην ποιότητα του αέρα πρέπει να μειωθεί περαιτέρω. Δεδομένου ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα παραμείνει σημαντικό μέρος του μελλοντικού συνδυασμού κινητήρα μετά το 2030, τα νέα πρότυπα εκπομπών πρέπει να αντικατοπτρίζουν την τεχνολογική πρόοδο, διασφαλίζοντας παράλληλα την ανταγωνιστικότητα της Ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας”.

    Download: COMBINED EVALUATION ROADMAP INCEPTION IMPACT ASSESSMENT.pdf

    Πηγή: https://dieselprogress.com/

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα